Veste importantă pentru clienții Digi RCS-RDS. A întrecut Vodafone și Orange

Mihnea Tălău 01.02.2023, 15:32
Veste importantă pentru clienții Digi RCS-RDS. A întrecut Vodafone și Orange

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a anunțat că, anul trecut, a soluționat 3236 de reclamații de la utilizatorii de servicii de comunicații electronice și poștale din România. Între cei ”trei mari” furnizori de telecomunicații cele mai multe reclamații a primit Vodafone cu 26%, apoi Orange România cu 20% și DIGI, RCS-RDS cu 14%.

RDS-RDS a bătut concurența

Cei mai mulți dintre cei care au făcut reclamații nu au fost mulțumiți de aspecte legate de încetarea contractelor, facturarea serviciilor și nerespectarea prevederilor contractuale.

DIGI RCS & RDS, cel mai mare grup românesc de telecomunicații din România în momentul de față, este în centrul unui anunț oficial foarte important despre care trebuie să știe milioane de români în momentul de față, iar asta pentru că în atenția imediată ni se aduc informații despre problemele companiei.

DIGI RCS & RDS, conform celor de la ANCOM, a fost una dintre companiile din România care a înregistrat cele mai puține reclamații anul trecit când vine vorba despre serviciile de comunicații electronice pe care le oferă clienților români, având o situație mai bună decât Vodafone, sau Orange, conform autorităților.

Cine face legea în România când vine vorba de telefonie mobilă: Digi RCS RDS versus Orange și Vodafone

DIGI vizată de doar 14% dintre reclamațiile depuse la ANCOM

DIGI RCS & RDS a fost vizată de doar 14% dintre reclamațiile înregistrate la ANCOM, procentul fiind unul substanțial mai mic decât cele ale Vodafone, sau Orange, însă ușor peste cel înregistrat de către Telekom, deci în mod teoretic românii care folosesc serviciile companiei ar trebui să aibă parte de o experiență bună.

Situația în care se află DIGI RCS & RDS arată că inclusiv companiile care oferă servicii de comunicații electronice la prețuri mici pot oferi clienților o experiență care să fie suficient de bună încât ei să nu fie afectați într-o măsură atât de mare încât să reclame calitatea lor la autoritățile de reglementare din România, a anunțat compania, potrivit idevice.ro.

Urmăriți Impact.ro și pe
Mihnea Tălău
Mihnea Tălău. Redactor la impact.ro. Dedicat presei încă din 1998. Am o diplomă în Drept, un „mic” masterat și o scoală de jurnalism. Am avut norocul și onoarea de a face parte, în...