Veste extraordinară pentru fanii postului de televiziune Pro TV. După debutul pandemiei de COVID-19, stația a obținut cele mai mari cifre de audiență comparativ cu celelalte televiziuni. Potrivit statisticilor furnizate de Kantar Media, compania care se ocupă cu măsurarea audiențelor, pe durata întregii zile, Pro TV a înregistrat o medie de 3.7 puncte de rating și 24.7% share, transmite printr-un comunicat postul din Pache Protopopescu.
Fără dar și poate pandemia de coronavirus, în urma căreia cei mai mulți români au fost nevoiți să rămână în case, a creat și un efect pozitiv pentru mass-media. Posturile de televiziune au fost mai urmărite în special în perioada stării de urgență. Această constatare se observă în cifrele de audiență furnizate de Kantar Media.
Astfel, liderul de audiență în perioada aprilie-iunie 2020 a fost Pro TV. Postul de televiziune a înregistrat pe durata întregii zile, o medie de 3.7 puncte de rating și 24.7% share. Spre comparație, următorul post clasat a obținut 3.3 puncte de rating și 21.6% share, potrivit comunicatului Pro TV.
De asemenea, și în prime time postul din Pache Protopopescu a câștigat bătălia audiențelor, înregistrând o medie de 8.4 puncte de rating și 27.7% share. În timp ce următorul competitor a obținut 7.1 puncte de rating și 23.4% share.
Cele mai vizionate programe de la Pro TV au fost:
“2020 este un an ca niciunul altul. În trimestrul al doilea, am continuat să ne concentrăm pe siguranța colegilor noștri și ne-am adaptat noului mediu de lucru. Am implementat modificări de grilă, știrile au fost esențiale pentru noi și am făcut tot posibilul ca business-ul să se mențină stabil și puternic. Lucrăm într-un nou mediu, cu multe provocări, și sunt mândru de echipa PRO TV, de fiecare departament, de fiecare coleg care muncește de acasă sau continuă să vină la sediu. Le mulțumim tuturor partenerilor noștri, celor care s-au alăturat inițiativelor noastre din această perioadă și vom continua să le oferim românilor conținutul obiectiv pe care și-l doresc!”, a transmis Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.