Părinții unui băiețel de doi ani au descoperit că sesiunile de cumpărături online au devenit la fel de ușoare ca o joacă de copil, după ce prichindelul lor a comandat online mobilă în valoare de 2000 de dolari. Pramod și Madhu Kumar au aflat de isprava micuțului abia în momentul în care s-au trezit cu obiectele de mobilier la ușă.
Ayaansh Kumar nu are încă doi ani, dar, ca majoritatea copiilor, iubește dispozitivele mobile. Recent, copilul le-a creat probleme „scumpe” părinților săi. Băiețelul este numit un bebeluș COVID, deoarece s-a născut în timpul pandemiei. Are doi frați mai mari pe care i-a urmărit făcând școală online, de aici și dexteritatea de a umbla pe un telefon de ultimă generație.
Un copil de 22 de luni a cheltuit o sumă mare de bani pe piese de mobilier, pe contul Walmart al mamei. Femeia intrase pe site și pusese în coșul de cumpărături online mai multe scaune, din care să aleagă ulterior pe cel preferat. „Nu are nicio idee despre ceea ce a făcut”, a precizat Pramod Kumar, despre fiul său, în vârstă de doi ani.
„Este atât de mic, e atât de drăguț, am râs că a comandat toate chestiile astea”, a spus mama lui, Madhu Kumar, pentru WNBC.
Madhu, o auto-proclamată iubitoare de shopping online, a declarat, pentru News 12 New York, că familia s-a mutat recent în New Jersey, așa că ea căutase mobilier nou pe site-ul Walmart, adăugând articole în coșul de cumpărături, pe măsură ce descoperea articole drăguțe. Cu toate acestea, deoarece era încă indecisă ce piesă de mobilier să aleagă, nu a făcut comanda.
Ayaansh Kumar, un copilaș ce abia învață să vorbească, a făcut toată treaba în locul mamei sale. În timp ce se juca pe telefon, băiețelul a finalizat comanda femeii din coșul de cumpărături, în valoare de 2000 de dolari! Pe lângă obiecte de mobilier, micuțul a comandat și un cărucior.
„A adăugat și un cărucior”, a explicat tatăl Pramod în timpul unui interviu pentru Today.
După câteva zile, mobila a început să fie livrată acasă, părinții micuțului neînțelegând inițial ce se petrece. Apoi și-au dat seama că Ayaansh a finalizat comanda. Din fericire, familia a explicat întreaga situație magazinelor Walmart și va putea returna obiectele de mobilier.
„A fost o coadă…”, a dezvăluit mama lui pentru News 12 New York.
Băiețelul a comandat atât de multe articole încât nu au ajuns toate deocamdată.
„Încă primim pachetele”, a spus tatăl, adăugând că au o grămadă de colete.
„Nu are nicio idee ce a făcut”, a completat Pramod.
Chiar dacă Pramod și Madhu Kumar s-au amuzat de situație, cei doi părinți intenționează să facă unele schimbări, pentru a se asigura că ceva similar nu se va mai întâmpla niciodată. În primul rând, mama lui exclude să mai pună produse în coșul de cumpărături virtual, iar tatăl a mărturisit că vor „pune parole la telefon”.