O televiziune din România foarte populară printre cinefili s-a stins, însă doar pentru a face față unei alteia care promite să atragă și mai mulți români pasionați de film. Schimbarea s-a petrecut pe data de 23 octombrie, iar românii au observat.
Postul de televiziune TNT a dispărut din grila de programe pe data de 23 octombrie, după o adevărată istorie pe care a făcut-o în țara noastră. TNT este un canal american de filme și seriale patronat de Turner Broadcasting, care a fost lansat pe data de 3 octombrie 1988 în Statele Unite ale Americii, ulterior a ajuns în Regatul Unit pe 15 octombrie 1999 și în România pe 6 octombrie 2015.
Pe 1 septembrie 1998 Turner Broadcasting a lansat Cartoon Network/TNT Classic Movies în România, Polonia și Ungaria în limba engleză. De la 15 octombrie 1999 până în septembrie 2002 România a păstrat TNT la stadiul de canal de filme clasice. În timpul acesta, în Polonia și Ungaria a fost redenumit TCM, însă pe 1 iulie 2000, a fost relansat și în România sub numele de TCM și era cunoscut ca un canal axat pe filme clasice pentru ca peste 15 ani să revină la vechea denumire.
Românii s-au delectat cu producții care au făcut istorie la Hollywood, precum ”Stăpânul Inelelor” (”The Lord of the Rings”), ”Cavalerul Negru”, (”The Dark Night”), „Sucker Punch: : Evadare din realitate” (”Sucker Punch”), maraton „Destinaţie Finală” (”Final Destination”) şi „Coşmar pe Elm Street” (”A Nightmare on Elm Street”), dar şi filme clasice, precum „Dirty Dancing” şi „Operation Pacific”.
Ei bine, pe data de 23 octombrie, aventura postului TNT în România a luat final, fiind înlocuit acum cu Warner TV, un post mult mai accesibil pentru publicul larg, spune vicepreşedintele Entertainment Channels în Germania, Polonia, România şi Marea Britanie la WarnerMedia.
Vestea bună pentru cinefili este că se vor regăsi în grila Warner TV România mari seriale care i-au făcut pe mulți să se îndrăgostească, precum: „Echipa de Şoc”, „Magnum, P.I.”, „Hercule” şi „Xena, prinţesa războinică”, dar şi „Narcos”.
Marion Rathmann, vicepreşedinte Entertainment Channels în Germania, Polonia, România şi Marea Britanie la WarnerMedia, a venit cu detalii despre schimbarea făcută. ”Warner Bros este o marcă mult mai cunoscută, iar rebrandingul ne va ajuta să facem postul de televiziune accesibil unui public şi mai larg. Şi asta pentru că aproape niciun alt brand nu reprezintă o poveste creativă şi autentică la nivel global”, arată Paginademedia.ro.