Surpriză pentru clienții Kaufland înainte de Sărbători. Ce schimbare îi așteaptă la casele de marcat

29 11. 2022, 13:43

Clienții care vor călca pragul lanțului de magazine Kaufland în perioada următoare vor avea parte de o mare surpriză. În apropierea sărbătorilor de iarnă, retailerul împreună cu mai multe vedete cunoscute din showbiz-ul românesc își unesc forțele într-o serie de acțiuni caritabile. Iată despre ce este vorba.

Surpriză la casele de marcat pentru clienții Kaufland

În perioada sărbătorilor, marile companii pornesc cele mai frumoase campanii umanitare pentru a-i ajuta pe cei aflați în nevoie. Acesta este și cazul lanțului de hypermarketuri Kaufland, care, alături de nume celebre din România, pun mână de la mână și strâng fonduri pentru diverse cazuri.

Așadar, Smiley, Cătălin Botezatu, Eli Neicuț, Codin Maticiuc, Speak și Ștefania și Chef Sam vor putea fi văzuți la casele de marcat din magazinul Kaufland Barbu Văcărescu, de pe Bulevardul Barbu Văcărescu nr. 120, București. Aceștia vor fi pe rând casieri și vor încasa bani de la clienții care își vor achita cumpărăturile la respectiva casă. Ulterior, sumele încasate vor fi dublate de către companie și donate către cauza aleasă de fiecare persoană publică.

În ce perioadă se desfășoară campania

Vedetele, implicate activ în campanii umanitare, se vor afla la casele de marcat ale hipermarketului Kaufland din Capitală în perioada 05 – 20 decembrie, între orele 16:00 – 18:00, după cum urmează:

  • 05 decembrie – Smiley – Cauza susținută: Organizația Salvați Copiii
  • 06 decembrie – Cătălin Botezatu – Cauza susținută: Niciodată singur – prietenii vârstnicilor
  • 12 decembrie – Eli Neicuț – Cauza susținută: Asociația Ajungem MARI
  • 13 decembrie – Codin Maticiuc – Cauza susținută: #SpitalePubliceDinBaniPrivați (Fundația Metropolis)
  • 19 decembrie – Ștefania și Speak – Cauza susținută: #SpitalePubliceDinBaniPrivați (Fundația Metropolis)
  • 20 decembrie – Chef Sam – Cauza susținută: Fundația Hope and Homes for Children

„Ultimii ani, deși plini de încercări, ne-au confirmat că binele se face cu mai mult spor în echipă. Sunt mândră că, la Kaufland, am atras în jurul nostru prieteni care împărtășesc cu noi aceleași valori și aceeași dorință de a ajuta.

Anul acesta, le oferim clienților posibilitatea de a lua ei înșiși parte la decizia de alocare de fonduri către cauzele pe care le sprijină. Implicarea noastră comună va face diferența pentru cei care au nevoie de ajutor”, a spus Anna Katharina Scheidereiter, CSR Manager la Kaufland România, potrivit unui comunicat oficial.

Campania Kaufland de Sărbători

Cauzele susținute de vedete

Organizația Salvați Copiii – instituția luptă pentru dreptul la viață al copiilor, pentru accesul egal și nediscriminatoriu la educație și protecție împotriva violenței. Prin programe complexe de incluziune școlară și de sprijin activ, socio-educațional, organizația a adus la școala peste 178.000 copii. Prin programele de dotare a maternităților și secțiilor de neonatologie a asigurat dreptul la viață pentru 140.000 de nou-născuți.

Asociația Niciodată Singur – prietenii vârstnicilor luptă împotriva izolării sociale și a singurătății persoanelor vârstnice, prin mobilizarea voluntarilor și a comunităților locale.

Ajungem MARI – cel mai mare program naţional care susține copiii abandonați și îi pregătește pentru viața după ce ies din sistemul de protecție, de peste 8 ani. 1.600 de voluntari cu inima MARE  fac cu copiii meditații, teme, îi scot la muzeu, la teatru, în excursii, în tabere 2 ore pe săptămână.

Scopul campaniei #SpitalePubliceDinBaniPrivați este acela de a aduce spitalele din țară la cele mai înalte standarde, prin proiecte de renovare, reabilitare și dotare cu echipamente moderne.

Hope and Homes for Children – susține de aproape 25 de ani reforma sistemului de protecție a copilului în Români. Fundația a ajutat la închiderea a 65 de centre de plasament până în prezent, a construit 121 de case familiale pentru copiii pe care i-a scos de acolo și a ținut alături de părinți și departe de orfelinat aproape 40.000 de copii vulnerabili.