„Succes” răsunător pentru Comisia Europeană. A dat 387.000 de euro pe o petrecere la care s-au prezentat 5 persoane

Stan Filon 01.12.2022, 17:56
„Succes” răsunător pentru Comisia Europeană. A dat 387.000 de euro pe o petrecere la care s-au prezentat 5 persoane

„Succes” răsunător pentru Comisia Europeană, care a vrut să își promoveze realizările în rândurile tinerilor, iar cea mai bună metodă pentru a face asta a fost una foarte futuristă și destul de costisitoare. A fost organizată o petrecere în metavers, însă inițiativa s-a dovedit a fi un fiasco total!

„Succes” răsunător pentru Comisia Europeană

Departamentul pentru asistență străină a Comisiei Europene a organizat o petrecere de zile mari în metavers pentru a atrage cât mai mulți tineri dornici să afle cu ce se ocupă Uniunea Europeană și ce face acest organism pentru tinerii europeni, transmte Politico.

A fost lansat un trailer oficial prin care tinerii din Uniunea Europeană erau invitați la petrecerea din metavers, care este spațiul virtual. Cu toate că trailerul a fost lansat, doar 44 de persoane au apreciat această inițiativă, ceea ce ar fi trebuit să fie deja un semnal de alarmă pentru organizatori.

Succes rasunator pentru Comisia Europeana. A dat 387.000 de euro pe o petrecere la care s-au prezentat 5 persoane
Succes rasunator pentru Comisia Europeana. A dat 387.000 de euro pe o petrecere la care s-au prezentat 5 persoane

Petrecere scumpă în metavers

Cu toate acestea, proiectul a mers mai departe. Departamentul pentru asistență străină a cheltuit în total nu mai puțin de 387.000 de euro în dezvoltarea unei platforme de metavers pentru a-și promova inițiativa Global Gateway, potrivit Devex.

Petrecerea din metavers a fost ținută pe o insulă, unde participanții își puteau alege un avatar cu care putea inclusiv să danseze pe muzică house. Ora petrecerii a sosit, iar în personajele avatarurilor foarte scumpe s-au prezentat doar cinci petrecăreți. Corespondentul Devex Vince Chadwick a recunoscut pe Twitter că în cele din urmă rămăsese singurul invitat la petrecere, după „discuțiile inițiale din chat cu alți aproape cinci oameni nedumeriți care s-au prezentat”.

Sub această umbrelă, Comisia Europeană vrea să strângă 300 de miliarde de euro până în 2027 pentru a construi infrastructură nouă în țările care sunt în curs de dezvoltare. Un purtător de cuvânt al Comisiei a declarat pentru Devex că scopul postării de promovare a fost de a „mări conștientizarea a ceea ce face UE pe scena mondială” printre tinerii cu vârste între 18 și 35 de ani care stau „în principal pe TikTok și Instagram” și care sunt „neutri în ceea ce privește UE” și „în mod obișnuit nu sunt expuși la astfel de informații”. Petrecerea a fost însă un adevărat fiasco.

Urmăriți Impact.ro și pe
Stan Filon
Mi-am dorit întotdeauna ca articolele mele să schimbe lucrurile în bine, fie că am scris despre corupția din România  sau am prezentat poveștile de viață ale unor oameni obișnuiți. Îmi...