Schimbare majoră la o bancă din România. Toți clienții trebuie să afle asta

Ana Anitoiu 08.10.2020, 08:13
Schimbare majoră la o bancă din România. Toți clienții trebuie să afle asta

O schimbare majoră a fost făcută de o bancă din România. Clienții vor avea la dispoziție un nou serviciu ce le-ar putea fi de folos.

Ce schimbare majoră a făcut o bancă din România

Mai exact, Libra Internet Bank a lansat o versiune actualizată a serviciului prin care clienții acesteia își pot deschide un cont curent de business, 100% autonom și 100% online.

Acest cont curent de business are acum semnătură electronică asigurată de către bancă, în momentul în care se semnează documentele contractuale.

Versiunea actualizată a serviciului prin care clienții își pot deschide un cont curent de business, exclusiv online, vine cu un design nou. În plus, clienții băncii beneficiază de un flux de deschidere ușor și intuitiv.

“Prin tot ceea ce facem, ne propunem să venim cu soluții care să simplifice experiența de lucru cu banca. După 10 săptămâni de optimizare, dezvoltare și testare, exclusiv in-house, în care am reproiectat în întregime fluxul online, suntem în măsură să le oferim clienților noștri o soluție digitală de top în ceea ce privește deschiderea conturilor curente de business.

Acum, clienții pot deschide aceste conturi și fără să dețină o semnătura electronică extinsă, semnarea documentației contractuale realizându-se prin opțiunea eSign, pe care o punem gratuit la dispoziție, în acest scop”, a declarat Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank.

Schimbare majoră la o bancă din România. Toți clienții trebuie să afle asta

Nu se percep costuri pentru deschiderea contului, dar se percepe un comision de administrare. Pentru acest cont de business exclusiv online, comisionul de administrare este de 10 lei pe lună pentru persoane juridice sau 5 lei pe lună pentru alte forme de organizare, conform site-ului băncii.

Ce opțiuni au clienții băncii

Deschiderea unui cont curent în lei, exclusiv online, nu este singura opțiune pe care o au clienții acestei bănci. În plus, aceștia pot alege să își deschidă un cont în euro sau în dolari.

De asemenea, odată cu versiunea nouă și îmbunătățită, contul curent online poate fi accesat și de pe dispozitivele mobile. Însă, deocamdată, de această soluție pot beneficia doar clienții cu administrator unic.

”Câteva click-uri și deschizi un cont bancar business de oriunde din România. Completezi formularul online și atașezi documentele solicitate, prin semnătura electronică pusă la dispoziție de către Libra Internet Bank.

Contul curent de la Libra Internet Bank este un instrument esențial pentru compania ta, prin care poți derula operațiuni din activitățile de zi cu zi, cum ar fi operațiunile de încasări și plăți, precum și prin virament. Poți alege să deschizi un cont în Lei, Euro sau USD. Faci încasări și efectuezi plăți extrem de rapid. Urmărești soldurile actualizate după fiecare operațiune”, se arată pe site-ul acestei bănci.

Pentru acest tip de cont, potrivit site-ului băncii, sunt eligibile persoane juridice, înregistrate în România, din următoarele categorii: profesii liberale, persoane fizice autorizate (PFA), intreprinderi individuale (II), întreprinderi familiale (IF) și societate cu răspundere limitată (SRL).

În afară de operațiunile aferente unui cont curent, adică plăți și încasări, și generarea de extrase electronice, acest cont online permite și setarea unor alerte. În plus, clienții pot beneficia de asistență.

Libra Internet Bank este membră a grupului american de investiții New Century Holdings, din anul 2003. Banca are o rețea de 55 de sucursale și acordă o atenție deosebită tehnologiei moderne și parteneriatelor cu fintech-urile. Este specializată în domenii precum profesiile liberale, agribusiness-ul, dezvoltatorii imobiliari sau segmentul IMM-urilor.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI