Se dau salarii de peste 1.000 de euro, plus sporuri, în România. Este nevoie de oameni chiar acum. Care sunt pașii de urmat pentru a aplica pentru posturile libere, dar și care sunt salariile exacte si sporurile pentru fiecare dintre acestea, vedeți în articolul de mai jos.
Metrorex a anunțat că face angajări, după ce numărul salariaților săi a scăzut, în urma pensionărilor. Salariile sunt destul de motivante și, în plus, sunt acordate și sporuri.
„Metrorex susține că analizează în prezent structura de personal pentru a stabili un minim de personal pe diferite categorii: mecanic locomotivă și REM, impiegat de mișcare, meseriaș întreținere cale/tunel, defectoscopist, electromecanic. Analiza se face cu ajutorul unor experți străini și vine după ce numărul de angajați s-ar fi diminuat în ultimii ani ca urmare a pensionării”, a scris jurnalistul Vitalie Cojocari pe Facebook.
Salriile pe care le promite Metrorex viitorilor salariați sunt diferite, normal, în funcție de poziția ocupată.
„Salariile de încadrare diferă în funcție de poziția ocupată, programul de lucru, la care se adaugă sporurile legale și cele prevăzute în contractul individual de muncă”, a explicat mai jurnalistul.
-Mecanic de locomotivă-între 5534 lei și 6853 lei
-Impiegat-între 5830 lei și 6660 lei
-Meseriaș întreținere-între 4673 lei și 5266 lei
-Electromecanic-între 5830 lei și 6660 lei
Sporurile angajaților Metrorex variază între 12% și 40% și sunt acordate în funcție de vechime, locul de desfășurare a activității, precum și de programul de lucru (zi/noapte).
„În răspunsul oficial, Metrorex face și următoarea precizare. Din salariile rezultate un procent de 45% reprezintă contribuții, obligații pe care trebuie să le plătească fiecare angajat la bugetul consolidat al statului.
Înțelegem astfel că salariile de mai sus sunt brute. Deci, care sunt salariile nete? Cât îi intră pe card unui angajat potrivit Metrorex? Mecanic de locomotivă > 5000 lei. Impiegat > 5000 lei. Meseriaș întreținere > 4000 lei. Electromecanic > 5000 lei”, a mai scris Vitalie Cojocari pe propria pagină socială.
Pe de altă parte, Metrorex informează că la metrou nu se doarme niciodată, dând exemplu o lucrare de amploare efectuată la Piața Victoriei.
„Noaptea trecută, la stația de metrou Piața Victoriei 2 a fost realizată o lucrare de amploare. Echipele specializate au coborât în calea de rulare pentru schimbarea unui macaz. Pentru fiecare lucrare de o asemenea anvergură, angajații noștri se pregătesc, au sarcini bine definite, iar toate elementele necesare lucrării sunt măsurate, inscripționate și pregătite după un plan bine pus la punct.
Un efort imens, o coordonare perfectă, mult antrenament, totul pentru ca lucrarea să fie dusă la bun sfârșit într-un timp cât mai scurt, astfel încât circulația trenurilor de a doua zi să se desfășoare în parametri optimi de siguranță!”, informează Metrorex pe pagina socială.