Renault a lansat mașina aproape perfectă pentru români. Esta una dintre cele mai practice autoturisme realizate până acum de francezi. Încearcă să-ți imaginezi o mașină care a fost concepută prin contopirea dintre Dacia Duster, Logan MCV și Sandero. Sigur, e un fel de-a spune, dar este genul acela de automobil care are de toate pentru orice familist convins și nu mai trebuie să-ți iei câte o mașină pentru fiecare sarcină în parte.
Dacă ești genul de persoană care are nevoie de câte o mașină pentru oraș, una pentru vacanțele la munte și alta pentru când mergi la țară și ai de cărat marfă, sigur te-ai confruntat cu o problemă: nu ai găsit mașina perfectă care să le facă pe toate. În astfel de cazuri, trebuie să faci un compromis.
Renault te scutește de asta, pentru că a prezentat cea mai nouă mașină, una 3 în 1, aș putea spune, doar că momentan e disponibilă doar în India. Renault Triber este o combinație între Dacia Duster, Logan MCV și Sandero (cumva), dacă e să iei în calcul forma sa compactă.
Gândește-te că este o Dacia Logan MCV supradimensionată și cu o gardă la sol mai mare. Nu poți să spui că e SUV, dar aduce cu un crossover și e destul de compactă, la fel ca Sandero, dar nu și la fel de mică, pentru a fi ideală pentru oraș.
Are vreo patru metri lungime și o înălțime de doar 1,64 metri, dar un portbagaj foarte mare, de 625 de litri. Nici la exterior și nici în interior n-o să găsești prea multe elemente de design de la Dacia. Cel puțin, n interior, chiar lipsesc cu desăvârșire.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]Marea dezamăgire vine la capitolul motorizare. Are un motor de doar 999 cmc, cu trei pistoane și doar 72 de cai-putere. Deci acea imensitate de mașină este chiar mai slabă decât un Logan din prima generație. Dar n-ar trebui să fie o surpriză. De fapt, dacă o să rămâi fidel motoarelor pe combustie, va trebui ca în următorii ani să te mulțumești cu motoare tot mai mici, în ciuda faptului că oamenii cer SUV-uri.
Producătorii le dau SUV-uri, dar trebuie să se încadreze în limitele de poluare legale, așa că le echipează cu motoare pe care mulți le consideră minuscule.