Reguli noi în Capitală. Cine sunt șoferii care vor plăti o taxă de 30.000 de lei

Stan Filon 03.05.2023, 21:35
Reguli noi în Capitală. Cine sunt șoferii care vor plăti o taxă de 30.000 de lei

Se schimbă regulile în Capitală! După lucrările de reabilitare a pasajului Unirii, tot mai mulți șoferi rămân blocați în subteran, așa că Primăria Capitalei este hotărâtă să îi taxeze cu 30.000 de lei pe șoferii care nu respectă prevederile de înălțime. Astfel, s-ar asigura taxa de intervenție pentru deblocarea traficului.

Cine sunt șoferii care vor plăti o taxă de 30.000 de lei, în București

Primăria Capitalei vrea să-i taxeze dur pe șoferii care rămân blocați cu mașinile în Pasajul Unirii, deoarece nu respectă limitele de înălțime stabilite. Aceștia vor scoate din buzunar nu mai puțin de 30.000 de lei! Oficialii spun că banii respectivi ar reprezenta contravaloarea intervenției pentru scoaterea mașinilor blocate în subteran și deblocarea traficului rutier. Aceasta este modificarea propusă de Primăria Sectorului 4.

Propunem astfel modificarea și completarea Anexei la Hotărârea Consiliului Local al Sectorului 4 nr. 205/30.12.2021, cu modificările și completările ulterioare, prin introducerea art. 59² care va avea următorul conținut:

Cine sunt soferii care vor plati o taxa de 30.000 de lei, in Bucuresti
Cine sunt soferii care vor plati o taxa de 30.000 de lei, in Bucuresti

Șoferii blocați în Pasajul Unirii, buni de plată

Art.59². (1) În situația în care un autovehicul rămâne blocat sau se află în stare de nefuncționare în Pasajul Unirii, Direcția pentru Digitalizare și Regenerare Urbană Sector 4 sub coordonarea și supravegherea Direcției Generale de Poliție Sector 4 va acorda asistență în vederea extragerii autovehiculului din pasaj.
(2) Tariful aferent activității de asistență este de 30.000 (treizeci de micii) lei. (TVA inclus)
(3) Plata tarifului menționat la alin.(2) se face prin următoarele modalități de plată:
a) cu cardul la automatele de plată Selfpay;
b) online, pe site-ul www.mobilitateurbana4.ro;
c) cu cardul, prin sistem POS;
e) prin alte aplicații informatice, indicate de Administrator.

Chiar din prima zi după redeschiderea Pasajului Unirii, au și apărut problemele. Pasajul a fost reabilitat, iar constructorul spune că are aceeași înălțime ca la începutul lucrărilor. Multe mașini înalte, autocare și alte tipuri, au rămas blocate în poarta de intrare în pasaj. Aceasta a fost distrusă de nenumărate ori, până acum, Cu toate acestea, un număr însemnat de mașini au rămas blocate nu în poartă, nici la intrarea în pasaj, ci pe undeva pe la mijlocul pasajul. Cu toate acestea, constructorul spune că pasajul are aceeași înălțime, iar lucrarea a fost executată fără greșeli.

Urmăriți Impact.ro și pe
Stan Filon
Mi-am dorit întotdeauna ca articolele mele să schimbe lucrurile în bine, fie că am scris despre corupția din România  sau am prezentat poveștile de viață ale unor oameni obișnuiți. Îmi...