Produsul pe care Kaufland l-a scos de urgenţă din supermarketuri. Trebuie aruncat imediat!

Iancu Andreea 22.03.2022, 12:05
Produsul pe care Kaufland l-a scos de urgenţă din supermarketuri. Trebuie aruncat imediat!

O nouă alertă alimentară a fost anunțată. Magazinele Kaufland au scos de urgență un produs din supermarket și își îndeamnă clienții să nu îl consume. Mesajul urgent a fost transmis de către Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) și este adresat celor care au cumpărat articolul în perioada 11.03.2022 – 18.03.2022.

Kaufland a scos de urgență un produs din supermarketuri

Clienții Kaufland au primit o avertizare importantă, din partea reprezentanților supermarketului, care anunță că au scos un produs din magazine. Acesta a fost identificat de către comerciant, acesta a retras voluntar și preventiv, din motive care țin de protejarea consumatorilor, produsul incriminat a fi neconform. Articolul menționat a fost comercializat în magazinele Kaufland în perioada 11.03.2022 – 18.03.2022.

Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) a transmis, în mod oficial, faptul că produsul denumit K-Bio Avocado (2 buc), de origine din Columbia și având drept număr de Lot: 1005, a fost rechemat în magazinele Kaufland din cauza depășirii limitei legale de reziduuri de pesticide, fiind menționate substanțele clorpirifos și clorfenapir.

K- BIO AVOCADO 2 BUC
GTIN 4337185861307
LOT: 1005
Origine: Columbia
Furnizor: Eosta B.V.
IJsermanweg 15
2742 KH Waddinxveen, Olanda

Care este produsul pe care Kaufland l-a scos din supermarket
Avocado K-Bio, scos de pe rafturile din Kaufland

Ce trebuie să facă cei care au cumpărat deja produsul

Potrivit ANSVSA, articolul a fost comercializat inclusiv în magazinele Kaufland din Piatra Neamț. Retailerul a reacționat rapid pentru a-și proteja consumatorii și a retras de la comercializare produsul. De aceea, produsul cu datele de identificare menționate anterior a fost rechemat în magazine. Clienții sunt rugați să nu îl consume și să se prezinte la orice magazin Kaufland pentru a-l returna, până la data de 01.04.2022. Aceștia urmează să primească contravaloarea sa, chiar și fără prezentarea bonului fiscal.

Kaufland își cere scuze clienților săi pentru situație și pune la dispoziție mai multe informații în cadrul numărului de telefon al Centrului Relații Clienți, 0800 080 888, apelabil gratuit (număr apelabil doar din rețelele Vodafone, Orange, Telekom și Digi-RCS&RDS), de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00, iar sâmbăta în intervalul 08.00 – 17.00 sau, în scris, accesând www.kaufland.ro/contact.

Cumpărătorii sunt îndemnați să verifice constant dacă principalele unități alimentare fac anunțuri cu privire la retragerea unor produse sau la rechemarea lor în magazine, astfel încât să se ferească de unele neplăceri. În general, ANSVSA transmite principalele astfel de alerte alimentare, care, în vara trecută, au vizat numeroase mărci de înghețată, care erau comercializate în toate supermarketurile din România. Aproape săptămânal există o astfel de alertă alimentară cu privire la produsele regăsite pe rafturile magazinelor.

Urmăriți Impact.ro și pe
Iancu Andreea
Redactor online din 2013 și absolventă a UNIBUC, Facultatea de Litere, Specializarea Studii Europene. De asemenea, absolventă a cursurilor de Master din cadrul SNSPA, Facultatea de Comunicare și...