Produsele luate cu asalt în supermarketurile din România. Specialiştii clar nu se aşteptau la asta

Nicu Stan 06.01.2022, 13:46
Produsele luate cu asalt în supermarketurile din România. Specialiştii clar nu se aşteptau la asta

Care sunt produsele luate cu asalt în supermarketurile din România. Nici specialiştii nu se aşteptau la asta. Preferințele românilor s-au modificat în ultimii ani. Tot mai mulți dintre conaționali au preferat să se orienteze către produse românești, iar un factor important care a dus la această alegere l-a reprezentat produsele tot mai bune, precum și modul de ambalare al lor.

Ce produse au luat cu asalt românii în ultimul timp. Care este motivul

Preferințele clienților români s-au modificat în ultimul timp. Din ce în ce mai multe persoane s-au reorientat către produsele românești, iar un factor important care a dus la această alegere îl reprezintă creșterea calității produselor, precum și cum au început acestea să fie ambalate.

Un studiu făcut de Cooperativa Ţara Mea indică cum s-au modificat preferințele clienților din România în ultimul an. Conform sursei citate, produsele românești au crescut vizibil în topul preferințelor cu 30%, comparat cu anii precedenți. Astfel, acestea sunt produsele luate cu asalt.

Produsele romanesti, la mare cautare
Produsele romanesti, la mare cautare

Cine cumpăra produsele românești

În funcție de categoria de vărstă, sursa citată arată că preferinţa clienților români intervievaţi la raft, în supermarketurile din România, pentru produsele româneşti a crescut, în detrimentul celor produse sau fabricate în străinătate, în special în rândurile publicului tânăr şi ale celui de vârstă medie, între 30 și 50 de ani.

În ceea ce privește cele mai interesante produse pentru consumatori, se regăsesc semințele, ouăle, uleiul de floarea soarelui, precum și produse de bază cum ar fi lactatele și făina.

Clientul român s-a maturizat

„Ultimii ani au adus publicul român la o maturitate a gândirii şi la conştientizări importante legate de importanţa ajutorului reciproc. Acest aspect se reflectă, astăzi, în preferinţele românilor pentru produse româneşti, cu intenţia asumată de a-şi ajuta propria ţară şi pe oamenii ei.

Produsele pentru care românii insistă să fie româneşti sunt variate, de la seminţe şi ulei de floarea soarelui până la oua, brânzeturi şi lactate, făină şi murături. Au urcat mult în top conservele, în special cele cu mâncare preparată, probabil datorită faptului că, pe acest segment, reţetele româneşti nu au concurenţă”, se precizează într-un comunicat.

Produsele românești, tot mai calitative

De asemenea, în cadrul studiului, publicul participant a declarat în unanimitate că se poate vedea o creştere substanţială a calităţii produselor, precum şi a modului de ambalare, care „începe să concureze cu mărcile internaţionale”.

În acest context, preşedintele Cooperativa Ţara Mea crede că în final s-a reușit ca brandul românesc să se alinieze alături de alte mărci internaționale.

Clienții susțin produsele românești

„Observaţia publicului este pertinentă. Datorită eforturilor din ultimii ani şi a faptului că am reuşit să funcţionăm integrat şi unitar, în Cooperativă, în acest an am reuşit un rebranding spectaculos. Putem să spunem, fără lipsă de modestie, că am reuşit să ducem acest brand 100% românesc, de cooperatori, la un nivel de aliniere cu mărcile internaţionale.

Ne bucurăm de feed-back şi de faptul că publicul ne susţine. Acesta este motorul care duce înainte orice brand românesc: susţinerea românilor”, a declarat Florin Burculescu, preşedinte Cooperativa Ţara Mea.

Urmăriți Impact.ro și pe