Oamenii s-au înghesuit pe cel mai mare site de cumpărături din lume înainte de Crăciun pentru a lua cadouri, dar mulți dintre cumpărători au raportat probleme cu accesarea site-ului, deoarece nu au putut finaliza comenzile. Defecțiunea vine cu doar 18 zile înainte de Crăciun.
Amazon se confruntă cu probleme în această după-amiază, iar clienții sunt în imposibilitatea de a nu putea finaliza comanda și de a plăti. Ceea ce s-a întâmplat îi afectează, în primul rând, pe clienții din Marea Britanie.
Persoanele care încercă să verifice pe site sunt întâmpinate de o alertă care spune; „Ne pare rău, întâmpinăm un trafic neobișnuit de intens. Vă rugăm să încercați din nou în câteva secunde”. Până acum, au fost înregistrate peste 3.659 de reclamații pe Down Detector, iar dintre cei care au raportat probleme, 81% au spus că nu au reușit să finalizeze comenzile, 10% au întâmpinat probleme cu aplicația și 9% cu site-ul web.
Mai mulți utilizatori au apelat la Twitter pentru a discuta despre această situație deranjantă. Deși platforma Amazon nu a avut niciun punct de vedere oficial cu privire la această situație, reprezentanții site-ului de cumpărături au răspuns utilizatorilor care au scris pe Twitter despre această problemă, notează Daily Mail.
Amazon este cel mai mare retailer online din lume care vinde o mare varietate de bunuri de larg consum și medii digitale, precum și propriile dispozitive electronice. De asemenea, este și un furnizor important de servicii cloud.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]Fix acum un an, platforma Amazon a căzut în toată lumea, după ce mii de utilizatori au încercat să cumpere cadouri pentru Crăciun. De asemenea, serviciul de cloud a căzut, provocând probleme de funcționare pentru platformele de streaming Netflix, Disney Plus și Amazon Prime. De a semenea, au fost afectate și alte servicii oferite de compania înființată de Jeff Bezos.
Și atunci, utilizatorii au raportat aceleași probleme, uniicu aplicația, în timp ce alții nu au putut să-și verifice coșurile de cumpărături.