Netflix are un nou competitor. Schimbarea așteptată de mulți oameni s-a produs. Serialele vor fi gratuite

Andra Daoud 24.03.2022, 15:22
Netflix are un nou competitor. Schimbarea așteptată de mulți oameni s-a produs. Serialele vor fi gratuite

Netflix și alte platforme de streaming pentru care utilizatorii trebuie să plătească pentru a accesa conținutul vor avea în curând un nou competitor. O cunoscută platformă de streaming a anunțat că va difuza, în mod gratuit, sezoane întregi din producții de succes. Serviciul va fi disponibil mai întâi utilizatorilor din SUA și are planuri mari pe termen lung.

Netflix are un nou competitor

YouTube și-a luat prin surprindere utilizatorii cu o veste excelentă. Serviciul de video streaming a anunțat că va difuza sezoane întregi de producții TV, gratuit. Mișcarea este una extrem de importantă, iar gigantul deținut de Google va fi la concurență cu multe servicii de streaming cunoscute.

Cei de la YouTube au transmis că funcția va fi accesibilă la început pentru utilizatorii din SUA, care vor putea viziona gratuit peste 4.000 de episoade din producții precum „Hell’s Kitchen”, „Andromeda” sau „Heartland”. Spre deosebire de Netflix, conținutul încărcat pe YouTube va avea reclame, însă acest lucru era de așteptat, având în vedere că este un seviciu pe care oamenii îl vor accesa gratuit.

Netflix are un nou competitor. Schimbarea așteptată de mulți oameni s-a produs. Serialele vor fi gratuite
YouTube va difuza filme și emisiuni gratuit

100 de noi titluri în fiecare săptămână

Gigantul are planuri mărețe și și-a propus să adauge săptămânal 100 de titluri noi, inclusiv emisiuni și filme. Nu este tocmai o noutate, mai ales că YouTube găzduiește deja o serie de filme pe care utilizatorii le pot vedea gratis, însă acum serviciul se va extinde. YouTube oferă în prezent acces la mai bine de 1.500 de filme produse de companii precum Disney Media & Entertainment Distribution, Warner Bros., Paramount Pictures, Lionsgate, FilmRise și altele, potrivit paginademedia.ro.

YouTube a fost creat în anul 2005, cu scopul de a găzdui filmulețe scurte. Platforma a fost creată de trei angajați de la PayPal, iar la vremea respectivă existau puține posibilități pentru utilizatorii de rând de a încărca secvențe video pe internet.

Serviciul a căpătat rapid popularitate, atrăgând atenția gigantului Google. În 2006, Google a anunțat că a bătut palma pentru a achiziționa compania în schimbul sumei de 1,65 miliarde de dolari, iar afacerea a fost încheiată spre finalul acelui an.

Serviciul de video streaming a devenit din ce în ce mai cunoscut și chiar s-a transformat într-o rampă de lansare pentru mulți care astăzi activează în zona de producție video. A dus la apariția unei noi activități, aceea de vlogging și s-a transformat în modalitate de câștigat bani pentru mulți creatori de conținut video.

Platforma a ținut pasul cu tehnologia și a făcut constant schimbări pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor, iar faptul că va difuza filme și producții TV de succes este cel mai recent exemplu în acest sens.

 

Urmăriți Impact.ro și pe