Lovitură dură pentru Vodafone România. Câți bani a pierdut compania

Rădulescu Valentin 24.07.2020, 12:41
Lovitură dură pentru Vodafone România. Câți bani a pierdut compania

Situația de criză cauzată de noul tip de virus a afectat foarte mult marile companii din România, dar nimeni nu s-a așteptat ca și cele de telecomunicații să fie afectate de pandemie. Vodafone România a înregistrat mai puține venituri de începutul pandemiei, astfel încât va dura o perioadă până ce își va reveni.

Lovitură grea pentru Vodafone România. Ce pierderi a avut în acest an?

Pandemia cu noul tip de virus a avut un impact foarte mare asupra companiei Vodafone România. Vânzările acestora au scăzut cu 4% în aprilie și mai, față de nivelul bugetat. De asemenea, operatul de telecomunicații mobile a înregistrat și o scădere de 10% a cheltuielilor operaționale față de nivelul bugetat. Conducerea Vodafone România anticipează că până la finalele anului financiar 2020, care se încheie la data de 31 martie 2021, va consemna o scădere a vânzărilor de 5% față de nivelul bugetat, se arată potrivit profit.ro.

„Nu s-a observat un impact semnificativ în fluxurile de numerar din activitatea operațională. Nu s-a observat un impact semnificativ în numărul de clienți”, se arată în documentul trimis de companie.

Lovitură dură pentru Vodafone România. Câți bani a pierdut compania
Lovitură dură pentru Vodafone România. Câți bani a pierdut compania

Ce profit a înregistrat Vodafone în 2019?

Potrivit informațiilor, în anul 2019, în exercițiul financiar de la 1 aprilie până la 31 martie 2020, Vodafone România a înregistrat un profit de de 165,7 milioane de lei, față de pierderea de 6,4 milioane de lei din exercițiul financiar calculat anul precedent. De asemenea, cifra de afaceri a companiei a urcat de la 3,88 miliarde de lei, la 4,05 miliarde de lei în luna martie 2020. Amintim că Vodafone România este al doilea jucător local de profil.

Totodată, la finalul lunii martie 2020, Vodafone România avea 9,296 de milioane de utilizatori ai telefoniei mobile, de la 8,988 de milioane, cifră înregistrată în aceeași perioadă a anului trecut. În trimestrul trei din octombrie-decembrie 2019, baza de clienți a companiei a urcat cu 1.000 de utilizatori.

Urmăriți Impact.ro și pe