Liftul din sticlă, noua atracție de la New York. Momentele amețitoare pe care le vor trăi turiștii aici

Stan Filon 16.05.2021, 13:35
Liftul din sticlă, noua atracție de la New York. Momentele amețitoare pe care le vor trăi turiștii aici

New-York-ul are o nouă atracție! Liful de sticlă! Turiștii sunt atrași ca un magnet, chiar dacă experiența poate fi foarte înspăimântătoare! Cei care au rău de înălțime nu au ce căuta aici, deoarece liftul de sticlă se ridică la înălțimi amețitoare.

Liftul din sticlă, noua atracție turistică din New York

Doar câțiva norocoși au putut să simtă adrenalina unei curse cu liftul de sticlă, deoarece acesta va fi deschis oficial în luna octormbrie. Liftul de sticlă a fost instalat turnul One Vanderbilt din Manhattan, relatează CNN. Lift din sticlă va urca până la 369 de metri prin exteriorul clădirii, oferind vederi palpitante ale orașului.

Cei care vor ceva și mai îndrăzneț pot opta pentru Levitație, o colecție de cutii din sticlă transparente care ies din turn suspendând oaspeții la nu mai puțin de 1.063 de metri deasupra Bulevardului Madison. Ambele fac parte dintr-o zonă de divertisment de 65.000 de metri pătrați, în care se investesc 3,3 miliarde de dolari. Ele se află la o înălțime de 1.401 picioare (427 de metri), a patra cea mai înaltă locație din New York City. Recordul este deținut de One World Trade Center, clădirea care măsoară 1.776 de picioare (541 de metri).

Liftul din sticla, noua atractie turistica din New York
Liftul din sticla, noua atractie turistica din New York

Turismul a avut grav de suferit și în New York

Summit One Vanderbilt va cuprinde o cafenea numită Après, un bar pe terasă, tarabe cu produse alimentare și „cea mai înaltă pajiște alpină urbană din lume”. Agenția Kenzo Digital a creat și o instalație de artă imersivă pentru platforma de observare care va fi dezvăluită în curând.

”Am creat o destinație care oferă o experiență interactivă, cu cele mai bune vederi din New York City, de care vă veți aminti o viață întreagă”, a spus Marc Holliday, președinte și CEO al SL Green, într-un comunicat.

Primarul din New York, Bill de Blasio, a anunțat o campanie de marketing turistic în valoare de 30 de milioane de dolari, menită să atragă turiștii din întreaga lume. Acest domeniu a suferit pierderi imense în timpul pandemiei de coronavirus, când numărul vizitatorilor a scăzut de la 66,6 milioane în 2019 la 22,3 milioane în 2020.

Fred Dixon, președinte și CEO al NYC & Company, organizația care va lansa campania „NYC Reawakens” în iunie, consideră că noua atracție turistică a orașului va impulsiona renașterea orașului. ”New Yorkul va fi plin de energie în această toamnă, iar Summit One Vanderbilt reprezintă un plus incredibil pentru localnici și vizitatori”, a spus Dixon, într-un comunicat.

Urmăriți Impact.ro și pe