Kaufland, surpriză uriașă pentru clienți în vreme de pandemie. Ce anunț a făcut marele retailer

Rădulescu Valentin 28.08.2020, 10:51
Kaufland, surpriză uriașă pentru clienți în vreme de pandemie. Ce anunț a făcut marele retailer

Kaufland este liderul pieței locale de comerț alimentar, potrivit cifrei de afaceri, iar recent oficialii magazinului au făcut un anunț important pentru clienții lor în vreme de pandemie. Despre ce este vorba?

Surpriză uriașă de la Kaufland pentru clienții lor

Kaufland și Flanco au decis de curând să testeze un nou concept shop-in-shop în rețelele proprii. Acest lucru vine cu ocazia deschiderii unui magazin de tipul shop-in-shop din Târgu Jiu. Asta înseamnă practic îmbinarea celor două magazine în același spațiu comercial, dar fiecare funcționează ca două unități independente.

„Continuăm să inovăm în retail şi să lansăm concepte noi, mizând foarte mult pe adaptabilitate şi formate noi. După primul magazin Kaufland deschis într-un mall, magazine pop-up amenajate în cort în staţiuni turistice, serviciul naţional de livrări la domiciliu, iată că extindem lista parteneriatelor, cu scopul de a fi mai aproape de clienţi, şi lansăm în premieră pentru Kaufland România primul shop-in-shop, cu acces direct din suprafaţa de vânzare”, a spus Directorul de Comunicare și Corporate Affairs Kaufland, Valer Hancaș, potrivit zf.ro.

Kaufland, surpriză uriașă pentru clienți în vreme de pandemie. Ce anunț a făcut marele retailer
Kaufland, surpriză uriașă pentru clienți în vreme de pandemie. Ce anunț a făcut marele retailer

Ce beneficii aduce acest concept?

Proiectul shop-in-shop are un avantaj foarte mare în contextul pandemiei. Prin îmbinarea celor două tipuri de magazine timpul petrecut la cumpărături va fi mult mai redus. De asemenea, oficialii anunță că noul Flanco Shop se află în incinta magazinului Kaufland cu cel mai extins program de funcționare, care ajută foarte mult la distanțarea socială. Potrivit informațiilor, acest concept va fi extins și în alte magazine Kaufland din România.

„Vedem acum cum se concretizează un proiect la care am lucrat foarte mult, din dorinţa de a le oferi clienţilor noştri cât mai multe variante în ceea ce priveşte achiziţionarea unui produs electrocasnic, a spus Dragoș Sîrbu, CEO Flanco, potrivit sursei citate de mai sus.

Urmăriți Impact.ro și pe