Kaufland oferă voucher de 100 de lei clienţilor care fac asta. Durează doar 5 minute

Ana Ionescu, Mihai Ianoși 23.05.2021, 19:38
Kaufland oferă voucher de 100 de lei clienţilor care fac asta. Durează doar 5 minute

După ce în ultimele săptămâni a fost ţinta mai multor reclamații din partea clienților, Kaufland vine cu surprize pentru aceştia. Va oferi vouchere în valoare de 100 de lei clienților care își vor răpi 5 minute din timpul lor la cumpărături ca să facă un lucru simplu.

Ce trebuie să facă clienții Klaufland pentru a primi un voucher de 100 de lei

După ce a primit o amendă uriașă pentru mai multe nereguli semnalate de cumpărători, Kaufland a decis să ceară clienților părerea despre experiența la cumpărături cu ajutorul unor chestionare. Pentru că timpul este prețios, mai ales când ești la cumpărături, reprezentanții magazinului au hotărât să îi răsplătească pe 10 dintre clienții care vor completa chestionarele cu câte un voucher în valoare de 100 de lei.

”Opinia ta este importantă! Completând acest chestionar de 5 minute, ne ajuți să îți oferim experiențe tot mai plăcute la cumpărături și să venim în ajutorul tău cu soluții. Ce trebuie să faci? Alege magazinul în care ai făcut cumpărături, completează chestionarul și evaluează experiența la cumpărături. În semn de mulțumire, după ce completezi chestionarul, ai șansa să te înscrii la concursul nostru. Poți câștiga unul dintre cele zece bonuri cadou în valoare de 100 lei.”, anunță Kaufland pe site-ul său.

Kaufland ofera voucher de 100 de lei clientilor care fac asta. Dureaza doar 5 minute
Kaufland ofera voucher de 100 de lei clientilor care fac asta. Dureaza doar 5 minute

Kaufland a primit o amendă de 800.000 lei. Ce nereguli s-au găsit în magazinele din ţară

În urma mai multor sesizări și reclamații ale clienților, magazinul Kaufland a fost amendat cu o sumă uriașă de 800.000 de lei. Potrivit Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, această sancțiune a venit pe fondul mai multor nereguli, precum practici neloiale, de păcălire a clienților și din cauza produselor expirate. ANPC s-a autosesizat după ce a primit peste 300 de petiții de la clienții înșelați de retailerul Kaufland, în mai multe orașe din ţară.

În urma controalelor și a sancționării, ANPC a transmis un comunicat în care preciza constatarea următoarelor nereguli în magazinele Kaufland:

-Produse alimentare cu termen de valabilitate depășit;

-Produse alimentare neconforme;

-Reclamă mincinoasă;

-Etichetare necorespunzătoare produse;

-Diferență de preț raft/casa de marcat;

-Promoție înșelătoare;

-Comercializare de produse alimentare neconforme;

-Comercializarea de produse alimentare expirate;

-Lipsă prețuri afișate ale etichetei;

-Ambalaje ale produselor congelate comercializate deteriorate;

-Diferență de preț raft/casa de marcat.

După ce impact.ro a publicat articole referitoare la practicile neloiale și neregulile din magazinele Klaufland, reprezentanții retailerului german au transmis o reacție.

”Toate aspectele identificate de autorități au fost soluționate de fiecare dată în favoarea clienților. Compania a acționat prompt în vederea remedierii imediate și pentru a stabili măsuri care să prevină apariția unor astfel de neconformități pe viitor”, au precizat reprezentanții lanțului de magazine.