Kaufland oferă bani clienților contra unei simple fotografii. Cum îi poți obține ușor

Stan Filon 19.05.2021, 14:37
Kaufland oferă bani clienților contra unei simple fotografii. Cum îi poți obține ușor

Kaufland oferă bani clienților contra unei simple fotografii! Este vorba despre o campanie lansată de curând de hypermarket-urile Kaufland din toată țara, iar cumpărătorii sunt luați prin surprindere, deoarece pot câștiga bani frumoși. Mai multe detalii despre campanie aflați în rândurile de mai jos.

Kaufland oferă bani clienților contra unei simple fotografii

Campanie importantă lansată zilele acestea de Kaufland România! Cumpărătorii vor fi încântați să audă că vor putea câștiga bani, dacă se vor înscrie în campanie. Este foarte simplu și oricine o poate face, iar premiile sunt foarte multe, pentru toate gusturile.

Românii care își fac cumpărăturile la Kaufland se pot înregisra cu bonurilor pe care ei le primesc la casă la concursul pe care îl organizează retailerul nemțesc. Astfel, Kaufland le oferă clienților posibilitatea ca ei să câștige vouchere de cumpărături dacă cumpără legume și fructe proaspete de la rafturile sale, însă șansele se dublează dacă ei fac și o poză coșului de cumpărături.

Kaufland ofera bani clientilor contra unei simple fotografii
Kaufland ofera bani clientilor contra unei simple fotografii

Vouchere pentru cei norocoși

Ca să se înscrie la concurs, clienții de la Kaufland trebuie să adune 5 stele în aplicația specială pentru Kaufland Card, fiecare dintre stele fiind acordată atunci când se efectuează cumpărături în valoare de 50 de lei, cu alte cuvinte, la cumpărături de 250 de lei se acordă cele cinci stele amintite.

De asemenea, Kaufland le permite clienților să se înscrie încă o dată în concurs, dacă fac o poză coșului de cumpărături și o vor trimite pe pagina dedicată, dublându-se astfel șansele de a câștig. Cumpărătorii norocoși pot primi vouchere în valoare de 250 de lei, cu care pot cumpăra orice doresc din magazinele rețelei de supermarket-uri.

Kaufland, prins și cu ocaua mică

Tot recent s-a aflat însă și despre o amendă destul de mare încasată de retailerul german de la ANPC.  În perioada martie 2020 – martie 2021, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) a primit peste 330 de reclamații de la clienții magazinelor Kaufland. Aceștia semnalau că au descoperit în magazine produse expirate, promoții înșelătoare, dar și diferențe uriașe de preț.

ANPC a făcut investigații și a ajuns la concluzia că cel care a avut dreptate a fost tot clientul, așa că a amendat gigantul german cu suma de 800 de mii de lei. Conducerea lanțurilor de magazine a recunoscut greșeala și a spus că situația a fost remediată.

”Toate aspectele identificate de autorități au fost soluționate de fiecare dată în favoarea clienților. Compania a acționat prompt în vederea remedierii imediate și pentru a stabili măsuri care să prevină apariția unor astfel de neconformități pe viitor”, se precizează într-un comunicat.

Urmăriți Impact.ro și pe
Stan Filon
Mi-am dorit întotdeauna ca articolele mele să schimbe lucrurile în bine, fie că am scris despre corupția din România  sau am prezentat poveștile de viață ale unor oameni obișnuiți. Îmi...