Întârzieri la metrou. Pe ce magistrală se desfășoară, azi, cu dificultate circulația trenurilor. Anunțul Metrorex, în articolul de mai jos.
Circulaţia trenurilor de metrou a fost reluată în condiţii normale pe Magistrala 4, a anunțat miercuri Metrorex.
Trenurile de la metrou au circulat cu dificultate miercuri dimineaţă pe Magistrala 4, din cauza unei probleme tehnice apărute la staţia de metrou 1 Mai, firul 1, a anunțat Metrorex. Potrivit Metrorex, acest lucru s-a produs începând cu ora 8:03, după ce a fost descoperită o defecțiune tehnică la calea de rulare.
Pentru a nu fi oprite călătoriile, circulaţia a fost reorganizată în sistem pendulă, după cum a anunțat Metrorex, între staţiile Gara de Nord 2 – Griviţa (firul 1), Griviţa – Jiului (fir 2), Străuleşti – Jiului (firul 1).
Astăzi se vor înregistra întârzieri la metrou. Pe magistrala 4 se desfășoară cu dificultate circulația trenurilor, din cauza unei defecțiuni la calea de rulare.
Pentru a nu fi oprite călătoriile, circulaţia treburilor este reorganizată în sistem pendulă, între staţiile Gara de Nord 2 – Griviţa (firul 1), Griviţa – Jiului (fir 2), Străuleşti – Jiului (firul 1).
„Echipele specializate Metrorex intervin în aceste momente pentru remedierea rapidă a situaţiei”, dă asigurări Metrorex.
Circulația trenurilor pe magistrala 4 se defășoară cu dificultate, miercuri, din cauza unei defecțiuni tehnice apărute la stația de metrou 1 Mai, firul 1, a informat compania Metrorex.
Pe de altă parte, liderul Sindicatului Liber din Metrou, Ion Radoi, a sustinut marti, 11 mai, o conferinta de presă în care a lansat noi acuzații la adresa șefilor din Metrorex și din Ministerul Transporturilor.
„Cel mai important este un punct care, zic eu, este cel referitor la insolventa acestei activitati a metroului pentru ca nu este rentabil. In toata lumea metroul este subventionat, dar s-au trezit cativa, cei care sunt acum la coordonarea metroului sau a Ministerului Transporturilor sa faca metroul rentabil. Astept si eu aceasta minune.
In aceste conditii, cand noi avem deficit de personal, ce vor dumnealor? Sa renunte la 1600 de oameni si sa scumpeasca tariful la metrou. Pai daca metroul din Londra, care este pe sase nivele si au tarif de 10 ori mai mare decat in Romania, tot nu au reusit sa-l faca rentabil.
Metroul din Londra este are cel mai mare tarif si tot nu au reusit sa-l faca rentabil. Au venit domnul Drula si inca cativa sa-l faca rentabil. Pai ca sa-l faca rentabil trebuie sa duca tariful la 50 de lei. Este un mare risc ceea ce fac ei, cu cele 10 statii si 2 depouri date in folosita pe Magistrala 5″, a spus Ion Radoi, potrivit stiripesurse.ro.