Frații Pavăl de la Dedeman au dat lovitura. Au cumpărat 30% dintr-un brand românesc de succes

Ioana Bucur 12.04.2022, 15:25
Frații Pavăl de la Dedeman au dat lovitura. Au cumpărat 30% dintr-un brand românesc de succes

Frații Pavăl de la Dedeman au dat lovitura cu o nouă achiziție neașteptată. Fondatorii lanțului de magazine de bricolaj ce a devenit, în ultimii ani, una dintre cele mai puternice afaceri din lumea business-ului de la noi din țară, tocmai au cumpărat un pachet de 30% dintr-un alt brand românesc de mare succes, dar care se ocupă de un domeniu total diferit. Cum își vor putea aplica „rețeta” pentru dezvoltarea acestei companii.

Frații Pavăl de la Dedeman au cumpărat 30% dintr-un alt brand românesc de succes

După ce au transformat Dedeman într-una dintre cele mai puternice afaceri din România, cei doi fondatori, frații Dragoș și Adrian Pavăl au inclus în portofoliu un alt nume important de pe piața din România, cumpărând un pachet minoritar de 30% de acţiuni în cadrul grupului format din Farmacia Tei şi Bebe Tei.

Cea care a vândut pachetul de acțiuni este Roxana Maftei, care a dezvoltat brandul Farmacia Tei, unul dintre cele mai dinamice de pe piața locală. Acesta a declarat că implicarea fraților Pavăl de la Dedeman va ajuta la „dezvoltarea unei reţele de magazine fizice, precum şi expertiza în materie de gestiune financiară performantă”.

„Investiţia fraţilor Pavăl în grupul Tei ne va ajuta să putem oferi serviciile noastre unui număr mult mai mare de clienţi din România, prin modelul propriu de business.

Dincolo de capacitatea financiară de care dispune, Pavăl Holding va contribui cu experienţa sa în dezvoltarea unei reţele de magazine fizice, precum şi expertiza în materie de gestiune financiară performantă.

Prin acest parteneriat grupul Tei îşi propune să treacă la următoarea etapă din evoluţia sa, beneficiind cât mai mult de know-how-ul, capacitatea de scalare, dar şi de soliditatea financiară pe care Pavăl Holding le aduce”, a spus Roxana Maftei, potrivit ZF.ro.

Frații Pavăl de la Dedeman au dat lovitura. Au cumpărat 30% dintr-un brand românesc de succes

„Acest parteneriat are la bază o viziune de business comună şi un set de valori şi principii fundamentale pe care le împartăşim”

Fiica lui Dragoș Pavăl a subliniat că parteneriatul are la bază „o viziune de business comună şi un set de valori şi principii fundamentale pe care le împartăşim cu grupul Tei”.

„Acest parteneriat are la bază o viziune de business comună şi un set de valori şi principii fundamentale pe care le împartăşim cu grupul Tei.

Avem încredere că experienţa noastră de scalare a unui business de retail împreună cu expertiza şi cunoaşterea aprofundată a pieţei farma, de puericultură şi produse de îngrijire personală de către Roxana si Irina (Maftei – n.red.), vor duce povestea Grupului Tei la următorul nivel, pe una dintre cele mai dinamice şi competitive pieţe din România”, a afirmat Karina Pavăl, fiica lui Dragoş Pavăl.

Cu o creștere de 16% față de anul 2020, Farmacia Tei a încheiat anul 2021 cu afaceri de 872 milioane de lei. Lanțul cuprinde cinci magazine în București și unul în Constanța, însă are planuri de extindere în 2022.

Urmăriți Impact.ro și pe