Facebook lansează smart-ochelarii de soare. Au două camere și trei microfoane. Cât costă produsul, e mai ieftin decât orice telefon

Ioana Bucur, Alexandrina Toader 09.09.2021, 20:15
Facebook lansează smart-ochelarii de soare. Au două camere și trei microfoane. Cât costă produsul, e mai ieftin decât orice telefon

Avem telefon smart, ceas smart, televizor smart…ce mai urmează? Facebook lansează smart-ochelarii de soare, care vor avea două camere de fotografiat și filmat plus trei microfoane încorporate. Noul gadget, care va fi pus la vânzare cu un preț surprinzător, este un pas uriaș spre îndeplinirea visului lui Zuckerberg de a crea un „metaverse”.

Cât vor costa smart-ochelarii de soare lansați de Facebook în colaborare cu Ray Ban

Facebook tocmai a anunțat un parteneriat la care probabil nimeni nu se aștepta. Gigantul social-media a făcut echipă cu cei de la Ray Ban pentru a crea smart-ochelarii de soare. Numit „Ray Ban Stories”, modelul este, de fapt, un produs cu totul special.

Ochelarii, care vor putea fi comandați cu trei modele diferite de ramă și cu lentile incolore, colorate, polarizate sau cu dioptrii, sunt echipați cu două camere de fotografiat și filmat ascunse, trei microfoane și difuzoare integrate, oferind celui care îi poartă posibilitatea de a imortaliza cu ușurință momente memorabile.

Imaginile și videoclipurile vor putea fi distribuite și pe cele mai populare platforme de social-media: Facebook, Instagram, Snapchat Tik Tok etc.

Smart-ochelarii Ray Ban Stories vor fi puși la vânzare la prețul de 299 de lire sterline, adică în jur de 1.700 de lei, aproape dublu față de o pereche „normală” de ochelari de soare a firmei. Aceștia sunt deja disponbili în magazinele Ray Ban din Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Italia, Australia și Canada.

Produsul este un pas important pentru șeful de la Facebook, făcând parte din planul lui Mark Zuckerberg de a transforma platforma de social media într-un „metaverse” ce poate face pasul din lumea virtuală în cea reală.

Termenul „metaverse” a apărut întâia oară în „Snow Crash”, romanul SF lansat în 1992 al scriitorului Neal Stephenson, și reprezintă o combinație dintre realitatea fizică, augmentată şi cea virtuală, amestecate într-un spaţiu online.

Facebook lansează smart-ochelarii de soare
Ray Ban Stories

Utilizatorii Facebook se pot întâlni virtual pentru a se ruga

Facebook nu și-a uitat utilizatorii evlavioși și a lansat un sistem de rugăciuni prin care oamenii se pot întâlni în mediul virtual pentru a se ruga. În acest mod, credincioșii pot forma grupuri de rugăciuni pe Facebook. Momentan, acest lucru este valabil doar în Statele Unite, notează Reuters.

În 2017, CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, dezvăluia că bisericile dau un exemplu bun pentru populație. La vremea respectivă, Facebook a creat și o echipă care să se concentreze pe „parteneriate de credință“.

„Una dintre cele mai mari comunități care folosește produse Facebook sunt oamenii credincioși. Când ne-am uitat pe datele legate de consumul de social media în pandemie am văzut o creștere masivă în categoria de spiritualitate“.

Urmăriți Impact.ro și pe
Ioana Bucur
Fac parte din grupul curajoșilor care au decis să rămână în România și sunt dovada vie a faptului că destinul găsește mereu o cale de a ne  aduce pe drumul ce ne-a fost ales. Mă...