EXCLUSIV. Un actor român a ajuns să facă avere cu un gest obscen al lui Ilie Năstase. Acum o vrea și pe Simona Halep!

Carmen Andrei / 09.11.2020, 16:24
EXCLUSIV. Un actor român a ajuns să facă avere cu un gest obscen al lui Ilie Năstase. Acum o vrea și pe Simona Halep!

Artiștii s-au reprofilat la vreme de pandemie. Este și exemplul lui Alin Calbau, școlit la Hollywood de celebra profesoară de actorie Ivana Chubbuck. Alin a povestit, în exclusivitate pentru Impact.ro, despre succesul înregistrat cu linia vestimentară „Nasty Power”, lansată astă-vară și dedicată fostului mare jucător de tenis, rebelul Ilie Năstase. El își va extinde colaborarea și cu alți sportivi de top.

Gestul obscen al lui Ilie Năstase i-a adus succesul lui Alin Calbau

Ilie Năstase e tare încântat de colaborarea cu tine, se mândrește cu aceste tricouri imprimate cu chipul și cu semnătura lui…

Trebuie să recunosc că este o onoare să fi avut șansa de a colabora cu ”copilul rebel al tenisului”. Ilie Năstase este unul dintre numele iconice ale sportului, un nume care rămâne în istorie și care devine simbol al tenacității, al rebeliunii, al temperamentului de învingător. Acestea sunt calitățile pe care le-am admirat mereu la Ilie Năstase, calități pe care am decis să le adopt ca individ, ca antreprenor, și pe care vreau să le transmit și bărbatului ”Calbau”. Alegerea domnului Năstase pentru semnarea primei colecții capsulă ”Calbau” a fost, deci, una naturală.Tricourile sunt realizate dintr-un melanj de bumbac mediteranean și elastan, fiind perfecte pentru bărbatul modern activ.

Ilie Năstase a făcut gestul obscen la Campionatul US Open din 1976, apoi l-a repetat în 1981. Un tricou din această colecție se vinde cu 119 lei

Pe unele tricouri e imprimată și celebra fotografia lui Ilie în care le arată arbitrilor degetul mijlociu, în semn protest…

Într-adevăr, nu puteam ignora una dintre cele mai recognoscibile posturi ale tenismenului. Alături de mingea de tenis, tricolorul și semnătura sa, imortalizarea binecunoscutului gest de revoltă din timpul turneului din ’76 întărește imaginea unui învingător care se opune autorității rigide. Mr. Năstase, cum ne place nouă să-l numim, este un adevărat bărbat Calbau.

Aceste articole vestimentare se vând bine și în străinătate?

Sigur, comenzile vin și de peste graniță. Numeroși vizitatori din țări occidentale au comandat și răsfoiesc încă magazinul nostru online pentru următoarele lansări.

Ce procent din vânzări are Ilie?

Colaborarea dintre brandul Calbau și Ilie Năstase se desfășoară în baza unui contract de confidențialitate. Ceea ce pot să vă spun este că discutăm deja despre noi proiecte. Toate articolele Calbau se vând, pentru moment, prin magazinul nostru online, calbau.com, la prețuri de peste 100 de lei.

Două dintre tricourile colecției „Nasty Power”

Pe viitor, vei mai colabora și cu alți sportivi de calibru?

Echipa Calbau este foarte deschisă la colaborări. Simona Halep este una dintre preferatele noastre și ar fi o adevărată mândrie să putem reprezenta România în industria textilă la nivelul la care a reușit să o facă ea în sportul international.

În ce filme cunoscute a jucat

Ești și un actor foarte bun, ai apărut și în reclame, în Marea Britanie, România, Elveția și în America. Ce produse ai promovat?

Au fost proiecte mari pentru rețelele de telefonie din Elveția, Swisstelecom, și Statele Unite ale Americii, ATT, dar și pentru România, printre care: Untdelemn de la Bunica, Septoral, Holchim, HelpNet, Ursus, Bergenbier.

Ai luat lecții de actorie de la Ivana Chubbuck, celebra profesoară de la Hollywood, care l-a avut cursant si pe Brad Pitt. Ce secrete te-a învățat?

Experiența de la Hollywood rămâne una dintre cele mai fructuoase și memorabile experiențe trăite până acum. M- a învățat să mă bucur de libertatea de a mă exprima și de a fi, pur și simplu, eu! Am învățat să trăiesc, să-mi asum dramele, să nu-mi ascund durerile și fricile. De fapt, toate aceste stări, trăiri și emoții te fac special și, mai presus de toate, curajos. Pe de altă paerte, cu o rigoare și o candoare deosebite, Ivana reușește să te aducă în mintea personajului, atât cu tehnici clasice de teatru psihologic, cât și cu tehnici corporale moderne, menite să educe și rafineze gestul și să facă loc internalizării. Am învățat să citesc printre rândurile textului, să găsesc obiectivul personajului și să înțeleg ce îl face să respire într-un timp nesperat de scurt. Oricui își găsește vocația în artele performative îi recomand cu încredere o întâlnire cu această legendă vie.

În ce filme ai jucat?

Viața mi-a oferit șansa de a juca rolul lui Neil Armstrong, în documentarul ”Apollo: Back to the Moon”, realizat de National Geographic. A fost o experienta plăcută, emoționantă și copleșitoare. Pe de altă parte, rolul din Limani și rolul din producția Americano – Română ”Dragon Heart 4”, au fost proiecte extraordinare care mi-au plăcut în egală măsura și care m-au format ca actor.

Alin Calbau a fost Neil Armstrong, în documentarul „Apollo: Back to the Moon”, realizat de National Geographic

Pe site-ul tău de articole vestimentare comercializezi și chiloți bărbătești. Și Cătălin Botezatu are o linie de lenjerie masculină. Tu unde confecționezi?

Într-adevăr, Calbau s-a născut, înainte de toate, din dorința de a aduce pe piața românească lenjerie masculină de calitate, cu un look minimal și proaspăt, departe de tendițele frivole ale industriei. Oferta noastră de lenjerie bărbătească rămâne principalul motiv al vizitelor din online și reprezintă baza coșului de cumpărături. Sunt familiar cu munca lui Cătălin Botezatu, însă recunosc că ne așezăm la poli opuși în ce privește viziunea generală asupra lenjeriei bărbătești. Toate produsele Calbau sunt create din materiale premium în atelierul Calbau, de la început, până la sfârșit. Noi facem tiparele, noi tăiem, coasem, aranjăm, brodăm, împachetăm și livrăm din atelierul nostru din Suceava, oriunde în lume.

Cum te descurci la vreme de pandemie? Ai mai avut contracte pe plan artistic sau totul este ”înghețat”?

Acum e puțin mai dificil, nu pot ascunde acest lucru. Învăț zilnic să-mi gestionez emoțiile prin sport, iar zilele pe care le trăim mă limitează teribil. Acum lucrăm la lansarea următoarei colecții de lenjerie și îmbrăcăminte masculină a brandului Calbau. Ne dorim să le oferim doritorilor o selecție largă de articole, de la clasicul chilot sau boxer (short-ul iconic american), până la maiouri, bluze de corp și chiar și clasicele izmene, reinterpretate într-un look fresh, ce nu pot fi descrise mai bine decât ca fiind, pur și simplu, masculine. Mica echipă a brandului local înregistrează în prezent vânzări în întreaga Europă, propunându-și ca, până la finele anului, să își extindă rețeaua de distribuție chiar și în magazine partenere, pe două continente.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI