De ce nu merge Netflix pe smart tv. Ce ai de făcut

Ana-Maria Tudor 14.07.2023, 13:25
De ce nu merge Netflix pe smart tv. Ce ai de făcut

Atunci când întâmpini probleme cu Netflix, cum ar fi blocarea sau incapacitatea de a se încărca, dar restul dispozitivului funcționează în mod normal, există câțiva pași simpli de depanare pe care îi poți urmă pentru a rezolva această problemă. Iată de ce nu merge Netflix pe smart tv și cum poți repara acest lucru.

De ce nu merge Netflix

Netflix a devenit o platformă indispensabilă în viața multor persoane care au ales să înlocuiască televiziunea cu acces la seriale, filme și documentare la cerere.

Cu toate acestea, există momente când Netflix nu funcționează așa cum ne-am dori. Este posibil să te fi confruntat și tu cu astfel de situații, Netflix nu se deschide, nu rulează filme sau întâmpini alte probleme tehnice, iar ca utilizator poate fi dificil să înțelegi de ce se întâmplă asta sau cum să remediezi eroarea. De asemenea, aceste probleme pot apărea atunci când datele stocate pe dispozitiv necesită actualizare sau când o problemă de rețea interferează cu redarea conținutului Netflix.

Vezi și: Filmul de pe Netflix care a creat isterie în România. De ce toată lumea vrea să-l vadă

Ce poți face pentru a repara problema

Când întâmpinați probleme cu Netflix și acesta nu funcționează așa cum vă așteptați, este important să înțelegeți unde se află problema.

Atunci când întâmpinați probleme cu platforma, este posibil să primiți coduri de eroare pe ecran. Aceste coduri pot indica probleme de conexiune, actualizare sau compatibilitate între dispozitivul dvs. și platformă.

Pentru a obține soluții specifice, puteți accesa centrul de ajutor de pe site-ul Netflix și utiliza căsuța de căutare pentru a găsi informații despre codul de eroare specific pe care îl întâmpinați. Acesta oferă ghiduri și posibile soluții pentru a remedia problemele întâmpinate cât mai rapid posibil.

Cele mai bune documentare pe Netflix
 

Cel mai adesea este recomandat să deconectezi dispozitivul de la priză și să apeși butonul de pornire pentru a-l opri complet. Așteaptă aproximativ un minut sau scoate dispozitivul din priză timp de aproximativ 3 minute. Apoi, reconectează-l la priză și repornește dispozitivul.

Accesează aplicația Netflix și verifică dacă problema a fost rezolvată.

Citește și: Schimbare majoră la Netflix. Se va simți la prețul abonamentului

Dacă problema persistă, poți încerca să te deconectezi de la Netflix. Pentru a face acest lucru, navighează la stânga pe ecranul principal Netflix pentru a deschide meniul. Apoi, navighează la dreapta și selectează opțiunea „Solicită asistență”. Din meniul următor, selectează opțiunea „Deconectare”. După deconectare, conectează-te din nou și încearcă să accesezi platforma.

Conform site-ului Netflix în cazul în care primești un mesaj de eroare, poți selecta opțiunea „Mai multe detalii” și apoi „Deconectare” sau „Resetare”. Dacă nu găsești opțiunea de deconectare, poți încerca să apeși următoarele taste de pe telecomandă în ordine: sus, sus, jos, jos, stânga, dreapta, stânga, dreapta, sus, sus, sus, sus. Apoi, selectează „Deconectare”, „Resetare” sau „Dezactivare”.

În cazul în care problemele persistă, se recomandă contactarea asistenței tehnice pentru a primi ajutor specializat. Aceștia pot oferi asistență în resetarea Smart Hub, upgrade-ul la cea mai recentă versiune de firmware a dispozitivului și revenirea la setările din fabrică. Este important să menționezi problemele specifice pe care le întâmpini pentru a primi un suport adecvat.

Dacă niciuna dintre soluțiile menționate nu rezolvă problema poți încerca să accesezi conținutul Netflix pe un alt dispozitiv disponibil.

Urmăriți Impact.ro și pe