Daniel Onoriu, în stare critică după operaţia de micşorare a stomacului din Turcia. Soţia pilotului face acuzaţii grave: „L-au măcelărit acolo”

Ana Anitoiu 09.12.2021, 00:02

Pilotul Daniel Onoriu, nepotul celebrei cântărețe Gabi Luncă și al acordeonistului Ion Onoriu, se află în stare critică după operaţia de micşorare a stomacului pe care a suferit-o în Turcia. Soţia lui face acuzaţii grave în urma intervenției chirurgicale, spunând că ar fi vorba despre un caz de malpraxis în urma căruia fostul campion de raliuri a fost internat la Spitalul Floreasca din Capitală.

Daniel Onoriu, internat în stare gravă

Daniel Onoriu, în vârstă de 43 de ani, a ajuns la Spitalul Floreasca din București cu hemoragie internă în urma intervenției chirurgicale pe care a suferit-o în Turcia. Soția sa, Izabela, susține că pilotul a fost victima unui caz de malpraxis. În plus, ea a făcut un apel pentru donarea de sânge către partenerul ei de viață, despre care a precizat că are grupa A2 pozitiv.

„Deocamdată este intubat la reanimare. Azi noapte a fost operat, iar intervenția a durat 3 ore -3 ore jumate. Așteptăm să treacă orele critice, doar că are nevoie de sânge. A pierdut foarte mult sânge, în jur de patru litri. Spitalul nu prea are rezerve de sânge, iar medicii ne-au rugat să rugăm toți prietenii, cunoscuți, familie, să meargă la Centrul de Transfuzii situat pe Bulevardul Felix, nr. 89 și să doneze sânge. Grupa lui sanguină este A2 pozitiv”, a declarat Izabela Onoriu, potrivit realitateasportiva.net.

Daniel Onoriu, in stare critica. Sotia pilotului, acuzatii grave
Daniel Onoriu

Soția lui Daniel Onoriu, despre medicii din Turcia: „L-au măcelărit”

De asemenea, femeia, care este căsătorită din anul 2017 cu Daniel Onoriu, a spus că medicii din Turcia i-au „măcelărit” partenerul de viață. Chirurgii i-ar fi atins niște vene în timpul intervenției chirurgicale pentru micșorarea stomacului.

„În urma unei operații efectuate în Turcia, total eșuate, l-au măcelărit acolo, doctorii din România au încercat să-l salveze din răsputeri. Practic, au încercat să repare ce i-au făcut doctorii în Turcia. Efectiv l-au măcelărit acolo. În urma tomografului făcut, l-au băgat în operație. În timpul operației din Turcia i-au fost atinse niște vene care i-au produs sângerare la pancreas, hemoragie interioară.

O să vedem exact ce s-a întâmplat. Operația din Turcia a fost făcută la 24 noiembrie, iar miercuri i s-a făcut rău, a leșinat și a vomitat doi litri de sânge. De atunci a început calvarul”, a mai spus Izabela Onoriu.

Pilotul Daniel Onoriu a concurat în curse de motociclism. Însă, după ce a suferit un accident grav în anul 2006, nepotul regretatei cântărețe de muzică populară Gabi Luncă a trecut la cursele de mașini, la care a avut succes.

Urmăriți Impact.ro și pe