Cutiile de Coca-Cola nu mai sunt roșii, noul design este pur și simplu demențial. Fanii băuturii vor aprecia schimbarea

Cătălina Burghelea 20.01.2022, 12:25
Cutiile de Coca-Cola nu mai sunt roșii, noul design este pur și simplu demențial. Fanii băuturii vor aprecia schimbarea

Cea mai mare și mai cunoscută companie producătoare de băuturi răcoritoare din lume luptă pentru atenție în 2022. Coca-Cola le-a pregătit fanilor săi un nou design pentru cutiile de suc, iar schimbarea este de-a dreptul uluitoare. Culoarea roșie, emblematică pentru acest brand, a fost înlocuită cu alte variante.

Coca-Cola vrea să dea marea lovitură în 2022

Pe lângă culori, Coca-Cola a mai pregătit arome interesante și un nou soi de băutură care va fi lansat în doar câteva săptămâni. Strategia face parte din reînnoirea companiei, deoarece renunță la produse de nișă și încearcă să creeze ceva spectaculos pentru băuturile sale de bază.

În Statele Unite ale Americii, noile versiuni ale cutiilor și sticlelor Cherry Coke (cu aromă de cireșe) sunt magenta sau fucsia, cu logo-ul alb Coca-Cola înscris pe versiunea obișnuită și un logo negru Coca-Cola pentru versiunea Zero Sugar (fără zahăr). Noile cutii și sticle de Vanilla Coke (gust de vanilie) au culoare crem, iar noul ambalaj al aromei Cherry Vanilla este un amestec al celor două (bate spre magenta). Cola cu zero cofeină, precum și varianta fără cofeină și zahăr au, de asemenea, un aspect nou, în conformitate cu schimbările propuse de companie.

Cutiile de suc au un nou design

În 2020, compania a decis să-și reducă portofoliul la jumătate, renunțând la mărcile sale slab apreciate de publicul țintă și concentrându-se pe cele mai puternice, cum ar fi celebra Coca-Cola. Acum, stuff-ul lucrează la reîmprospătarea aspectului sticlelor și cutiilor de suc, pentru a atrage noi clienți cu produse noi. Variantele pe care mizează producătorul vor începe să ajungă pe rafturile magazinelor la sfârșitul lunii ianuarie.

Actualizările de aromă Coca-Cola sunt concepute pentru a „moderniza și simplifica aspectul…[și] ajută consumatorii să găsească aroma pe care o caută pe raft”, a declarat Natalia Suarez, manager senior de brand al Coke Choice Portfolio, scrie CNN.

„Noul design ar trebui să „comunice rapid aromele și să facă distincția clară între opțiunile cu zahăr și cele fără zahăr/fără calorii”, a adăugat aceasta.

Foto CNN
Foto CNN

Strategie pentru atragerea de noi consumatori

Compania a început să își revizuiască aspectul anul trecut, potrivit lui Suarez, când a schimbat ambalajul pentru Coca-Cola, Coca-Cola Diet și Coca-Cola Zero Sugar. Coca Cola a modificat, de asemenea, rețeta pentru varianta fără zahăr, pentru ca băutura să aibă mai mult gust decât Cola obișnuită.

Atragerea atenției clienților la raft este esențială pentru mărci precum Coca-Cola, care trebuie să profite la maximum de spațiul lor din magazine.

„Este o luptă darwiniană pentru spațiu în supermarket sau în magazinul de la colțul blocului”, a declarat directorul general al Coca-Cola, James Quincey, pentru CNN.

Cola cu cafea

O altă modalitate atrăgătoare este extinderea Coca-Cola dincolo de aromele tradiționale. Așa că va apărea Coca-Cola cu aromă de cafea. Răspunsul publicului consumator de sucuri carbogazoase a fost unul pozitiv, în 2021, când compania a făcut experimentul cu aroma de cafea în SUA.

„Coca-Cola cu cafea a fost întâmpinată cu entuziasm de către consumatori”, atunci când a început să se vândă în America de Nord, a declarat Brandan Strickland, director de marcă al Coca-Cola Trademark.

Aroma mult-așteptată de către companie

Produsul are deja arome de vanilie și caramel. Iar noua variantă cu Mocha va ajunge pe rafturile magazinelor americane pe 7 februarie.
Mocha este următoarea aromă logică, a spus Strickland, remarcând că mișcarea a fost „o nerăbdare”.

De asemenea, Coca-Cola a încercat să se extindă dincolo de băutura sa faimoasă cu produsul Coke Energy, care a ajuns pe rafturile din America de Nord la începutul anului 2020, dar a fost retras în primăvară, pentru că nu avea performanțe bune.

Urmăriți Impact.ro și pe
Cătălina Burghelea
Este redactor Playtech. Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării și a masterului în Marketing Online din cadrul ASE, Catalina Burghelea s-a alaturat echipei de stiri de...