Cum poți plăti factura la curent după ce Electrica și-a închis toate casieriile

Ioana Bucur 01.01.2021, 09:22
Cum poți plăti factura la curent după ce Electrica și-a închis toate casieriile

Electrica și-a închis toate casieriile, începând din data de 1 ianuarie 2021. Află cum poți plăti factura la curent, în noile condiții. Mesajul transmis de companie tuturor clienților săi.

Electrica și-a închis casieriile. Cum poți plăti factura la curent

Prima zi a anului 2021 aduce o schimbare majoră pentru românii care beneficiază de serviciile oferite de Electrica Furnizare. Potrivit unui comunicat oficial al companiei, de la 1 ianuarie 2021, Electrica și-a închis toate casieriile, definitiv.

Cum poți plăti factura la curent? Reprezentanții companiei au anunțat mai multe modalități în care clienții își vor putea plăti facturile lunare. Pentru cei preferă achitarea în continuare la un punct fix, există mai multe variante, prin parteneri precum: rețeaua PayPoint și rețeaua un-doi, automatele bancare ale băncilor partenere, Westaco Expres (ce este disponibil și în stațiile OMV/Petrom) și Terminale Qiwi sau alte terminale de plată deținute de terțe persoane prin Idea Bank.

Cum poți plăti factura la curent online

Cum poți plăti factura la curent după ce Electrica și-a închis toate casieriile? Altă variantă, mult mai simplă și mai comodă, este prin intermediul internetului. Compania a precizat, în comunicatul oficial, că pune la dispoziția clienților și diferite modalități de plată online, ce facilitează achitarea facturilor simplu și rapid, prin MyElectrica – portalul online, precum și aplicația mobilă de plată a facturilor -, dar și vizualizarea istoricului facturilor și evidența plăților la zi.

Alte metode de plată online disponibile sunt:

  • Internet Banking
  • Mobile Banking BRD
  • Aplicații Orange Money și mobilPay Wallet
  • Debit direct (ING Bank, BCR, BRD, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank)

Mesajul transmis de reprezentanții Electrica Furnizare

„În 2020, s-au realizat cu 87% mai multe tranzacții de plată prin portalul și aplicația MyElectrica față de anul trecut, iar ponderea tranzacțiilor s-a dublat, fapte generate de schimbări în comportamentul clienților, evident, dar și de eforturile pe care compania le dispune constant în relație cu simplificarea accesului la produsele si serviciile noastre prin digitalizare. Avem un portofoliu amplu și divers, cu reprezentativitate pe mai multe tipologii de clienți si tratăm nevoile tuturor cu responsabilitate, aplicând o gândire orientată spre soluții adaptate fiecărui segment de clienți. Astfel, renunțarea la serviciul de încasare în numerar în casieriile proprii nu ii impactează pe acei clienți care preferă în continuare plata în numerar, acestora punându-li-se la dispoziție aceeași metodă de plată accesibilă prin partenerii cu care colaborăm”, a declarat Directorul de Marketing Electrica Furnizare, Cristian Eugen Radu.

„Tranziția către digital, modernizarea punctelor de relații cu clienții, sistematizarea proceselor de business și implementarea serviciilor menite să simplifice experiența de zi cu zi a consumatorilor noștri sunt doar câteva dintre inițiativele care contribuie semnificativ și constant la creșterea indicatorilor de performanță – un obiectiv strategic al companiei Electrica Furnizare în relație cu experiența clientului” a mai precizat directorul de Marketing al companiei.

Urmăriți Impact.ro și pe
Ioana Bucur
Fac parte din grupul curajoșilor care au decis să rămână în România și sunt dovada vie a faptului că destinul găsește mereu o cale de a ne  aduce pe drumul ce ne-a fost ales. Mă...