Cum arată noua Dacia Logan și noua Dacia Sandero. Vești bune pentru pasionații de mașini. Dacia vine cu o nouă generație de mașini Sandero-Logan. Ele sunt sursa de bază ale gamei lor și reprezintă cea mai mare parte a vânzărilor pe aproape toate piețele lumii pe care marca este prezentă. Noile apariții au dus totul la alt nivel pentru Dacia. Și asta se datorează pentru accesul la tehnologia de ultimă oră.
Azi, 29 septembrie, e o zi importantă pentru industria automobilelor din România. Asta se datorează premierii mondiale a modelelor Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway.
În ceea ce privește designul, vine cu un aer modern, cu linii fluide și faruri led. Dacia Logan vine cu o nouă caroserie elegantă care duce marca la un alt nivel. Astfel, cu siguranță va relansa acest model pe piețele unde e menținut. Sandero Stepway a uimit total piața și a venit cu o transformare toatală. Au fost adăugate bare longitudinale de plafon, are o gardă de sol ridicată și îi dă un aer cu care poate concura cu toate miniSUv-urile de clasă B.
Astfel, noul model are o capotă mult mai generoasă, ornamentele specifice de crossover, roți și jante de dimensiuni mai mari. De asemenea, are barele de plafon care vin cu un sistem ingenios: ele pot fi răsucite transversal, astfel că nu mai este nevoie de alte bare pentru prinderea portbagajelor sau a altor obiecte. Nu în ultimul rând, trapa de plafon, o premieră pentru aceste modele, suplimente.
Dimensiunile noilor modele rămân în același stil cu cele ale generației anterioare. Sandero are 4,09 metri lungime, cu 1,84 metri lățime, 1,49 metri înălțime și o gardă la sol de 13,3 cm. Capacitatea portbagajului este de 328 litri. Versiunea Stepway este mai înaltă cu 3,5 centimetri, având o gardă la sol mai mare, de 17,4 cm.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]Modificarea cea mai importantă a noilor modele este reprezentată de noua platformă pe care cele trei mașini o au implementată. E vorba de o platformă modulară, CMF-B, dezvoltată de alianța Renault Nissan Mitsubishi pentru vehiculele de clasă B. Acest sistem oferă un comportament mai bun pe șosea printr-o rigiditate crescută și o protecție mai bună la impact.
Seria de airbaguri este mai performantă decât pe generația anterioară, cu șase unități standard. Aici se adaugă limitatorul pentru centură și pretensionere de centură. Toate acestea, plus sistemul de apelare de urgență, impus de legislația europeană, cresc semnificativ gradul de siguranță activă și pasivă al acestor mașini.
Noile modele aduc o premieră în gama Dacia: dispariția motoarelor diesel.