Netflix ia o decizie istorică, după mai mulți ani în care a susținut cu tărie că nu vrea reclame. Șeful Netflix s-a întors la 180 de grade, declarând de curând că este cât se poate de deschis la ideea unei variante cu reclame şi un preţ mai mic, după ce platforma de streaming a pierdut abonaţi pentru prima oară în mai bine de zece ani. Află în continuare cum poți plăti mai puțini bani pentru Netflix.
După mai mulți ani în care a susținut că nu vrea reclame, șeful Netflix s-a răzgândit. Reed Hastings, CEO-ul Netflix, a declarat pentru prima oară că ia în calcul și o opțiune pentru cei care tolerează reclamele, pentru a plăti un abonament lunar mai mic.
Altfel spus, Netflix va oferi la un moment dat abonaților săi posibilitatea de a scoate mai puțini bani din buzunar pentru abonament, care va include însă reclame. Nu vor fi, probabil, la fel de multe reclame ca la televizor, fiind totuși un abonament plătit, chiar dacă prețul va fi mai mic.
Potrivit lui Hastings, compania are nevoie de un an sau doi pentru a analiza şi a alege opţiunea cea mai bună în ceea ce priveşte planul cu reclame. CEO-ul Netflix a recunoscut, totodată, că acesta reprezintă un pas important pentru serviciul american.
Citește și: Netflix are un nou competitor. Schimbarea așteptată de mulți oameni s-a produs. Serialele vor fi gratuite
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]Nu credem că e o coincidență faptul că schimbarea de atitudine vine după ce Netflix a pierdut, pentru prima dată în mai bine de o decadă, abonați.
Compania are cu 200.000 de abonaţi mai puțin la nivel global față de T4. Conform estimărilor companiei, Netflix ar putea pierde încă două milioane de abonați în al doilea trimestru.
Netflix dă vina pe password sharing pentru a justifica pierderea, însă, în realitate, entuziasmul cu care compania a crescut prețurile în ultimii ani, alături de concurența mai acerbă şi mai ieftină, au, cu siguranţă, un rol în scăderea numărului de abonați Netflix.
„Când creșteam rapid, nu era o prioritate mare să lucrăm la password sharing. Dar acum lucrăm foarte mult să rezolvăm asta“, a declarat Reed Hastings, CEO-ul Netflix.
„Password sharing este o problemă pentru Netflix de mult timp. A mai încercat să limiteze partajarea parolelor în trecut și a avut o perioadă foarte grea“, a comentat pentru BBC Lucas Shaw de la Bloomberg.