Coca-Cola își schimbă aroma. Ce trebuie să știi dacă îți place băutura acidulată

Nicu Stan 15.07.2021, 14:08
Coca-Cola își schimbă aroma. Ce trebuie să știi dacă îți place băutura acidulată

Coca-Cola își schimbă aroma. Ce trebuie să știi dacă îți place băutura acidulată. Compania nu a mai ublat la gustul celebrului suc din 1985. Schimbarea respectivă a înfuriat o națiune întreagă. Toate amănuntele schimării de acum, disponibile în rândurile de mai jos.

Coca Cola schimă aroma unui suc iubit de români. Nu s-a mai umblat la gust din 1985

Coca-Cola își schimbă aroma. Ce trebuie să știi dacă ești fanul celebrei băuturi acidulate. Compania Coca-Cola schimbă din nou gustul unei băuturi.
Ultima dată când s-a întâmplat asta, a fost schimbat gustul unei băuturi, a fost în 1985 și asta ”a înfuriat o națiune”, scriu jurnaliștii de la New York Times.

Compania americană Coca Cola a anunțat că schimbă gustul și aspectul uneia dintre cele mai populare băuturi răcoritoare ale sale, respectiv Coca-Cola Zero, varianta dietetică, despre care, susțin consumatorii, seamănă foarte mult la gust cu versiunea clasică a sucului.

Coca Cola schimba gustul la varianta Zero
Coca Cola schimba gustul la varianta Zero

Coca Cola Zero, un gust mai reprezentativ

Oficialii companiei au declarat că vor să schimbe băutura în așa fel încât aceasta să ”ofere un gust și mai reprezentativ de Coca-Cola”.

Noul Coca Cola Zero va fi disponibil în SUA și Canada, pentru început, începând cu luna august, după care ușor-ușor va ajunge în toată lumea.

Când va fi disponibil la raft noul Coca Cola Zero

”Noua rețetă – care optimizează aromele existente ale Coca-Cola Zero – începe să intre pe rafturi luna aceasta în Statele Unite, cu distribuție completă la nivel național în SUA și Canada începând din august, cu distribuție completă în septembrie. Toate ingredientele listate și informațiile nutriționale rămân aceleași”, se arată în anunțul companiei.

De asemenea, conform New York Times, pe rețelele de socializare schimbarea a fost întâmpinată cu multă îngrijorare. Unii fani ai celebrei mărcii au promis că vor trece la băuturi de la alte firme producătoare.

Ce s-a întâmplat la schimbarea din 1985

În plus, alții și-au amintit de dezastrul de marketing din anul 1985, când compania Coca-Cola a dezvăluit ”New Coke”, o versiune mai dulce a băuturii răcoritoare originale, respinsă atunci de foarte mulți americani.

Natalia Suarez, brand manager la Coca-Cola, anunșă că schimbarea vine din dorința companiei de a continua ”să crească”.

Coca Cola inovează și evoluează

”Pentru asta trebuie să ne provocăm în continuare să inovăm și să diferențiem așa cum au făcut alte mărci iconice”, spune Natalia Suarez, adăugând că peisajul consumatorului se schimbă mereu, ceea ce înseamnă că trebuie să evoluăm pentru a rămâne în față.

Coca-Cola Zero, pe care compania a scos-o pe piață în 2005, i-a mai fost schimbată aroma și în anul 2017, când compania a anunțat că produsul a fost ”reformulat” astfel încât să aibă un gust mai bun decât Coca-Cola normală.

Urmăriți Impact.ro și pe