Ce se întâmplă în toate magazinele Kaufland după scumpirea energiei electrice. Măsurile radicale luate de retaileri

Anca Manolica 10.10.2022, 16:04
Ce se întâmplă în toate magazinele Kaufland după scumpirea energiei electrice. Măsurile radicale luate de retaileri

Kaufland, unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine de la noi din țară, pregătește schimbări majore în magazinele din toată țara. Măsurile vor fi luate pentru a își reduce costurile cu energia electrică și, indirect, a contribui la planul european de reducere a consumului de energie. Iată ce a anunțat conducerea hipermarketului.

Măsurile luate în toate magazinele Kaufland după scumpirea energiei electrice

În condițiile în care toamna și face simțită prezența și iarna se apropie tot mai mult, cu toții suntem îngrijorați de modul în care vor reuși să trecem peste lunile friguroase care urmează cu mai puțină energie la îndemână.

În contextul în care prețurile la energie electrică și gaze naturale au crescut exponențial, nu este de mirare că atât consumatorii casnici, cât și marile companii caută soluții pentru a putea trece cu bine peste următoarea perioadă. Așa se face că, după ce conducerea magazinelor Lidl a anunțat că orarul de funcționare va fi redus cu o oră, pentru a se face economisire de energie, și retailerul Kaufland ia măsuri în acest sens.

Ce a anunțat conducerea lanțului de magazine

Urmează o perioadă grea pentru țările europene. Și aici nu vorbim doar de cetățeni, ci și de marile companii care sunt și ele puternic afectate de scumpirile peste măsură. Așadar, reprezentanții Kaufland au anunțat schimbări în acest sens, pentru a reduce consumul de energie. Aceștia nu își vor reduce programul de funcționare, ci vor scădea intensitatea luminii din magazin.

Măsurile luate în toate magazinele Kaufland după scumpirea energiei electrice
Măsurile luate în toate magazinele Kaufland după scumpirea energiei electrice

Practic, în perioada următoare, în toate magazinele din țară intensitatea luminii va fi redusă cu o oră și jumătate înainte de finalizarea programului de funcționare. De asemenea, s-a luat decizia ca iluminatul din parcări să fie redus cu două treimi din timpul normal. În ceea ce privește cubul publicitar, iluminatul acestuia se va opri.

La nivel intern, conducerea a creat o întreagă strategie de reducere a consumului. Toate acestea, pentru ca magazinele să poată menține prețurile competitive la produsele de pe raft. În acest sens, compania a postat pe Facebook un mesaj prin care a anunțat că au fost stopate creșterile prețurilor la peste 1.000 de produse din toate categoriile.

„Prețurile înghețate au devenit toamna asta conservate! Am stopat creșterile prețurilor la peste 1000 de produse din toate categoriile”, a apărut scris pe contul oficial de Facebook al Kaufland România.

Urmăriți Impact.ro și pe
Anca Manolica
Nume: Anca MANOLICĂ Studii: Marketing și Comunicare în Afaceri, ASE București Experiență profesională: Mi-am început activitatea profesională în marketing și comunicare în sport...