Câți români se uită la Aleph News, televiziunea lui Adrian Sârbu. Ce s-a întâmplat în prima lună

Start modest pentru Aleph News, dupa publicarea cifrelor de audienta

S-a aflat câți români se uită la Aleph News, postul de știri lansat de Adrian Sârbu, fostul șef Pro TV. Astfel, noua televiziune se pare că a avut un start modest, cea mai urmărită emisiune fiind cea a lui Vlad Craioveanu, care se difuzează în locul emisiunii lui Marius Tucă.

Start modest pentru Aleph News, după publicarea cifrelor de audiență

Marius Tucă a fost depistat cu coronavirus, la câteva zile de la lansarea televiziunii de știri Aleph News, iar acesta poate fi un motiv pentru rezultatele modeste. În locul emisiunii ”Marius Tucă Show”, de la ora 20:30, a fost introdusă emisiunea lui Vlad Craioveanu, ”Cu ochii pe mine”.

Potrivit măsurătorilor de audiență pentru Aleph News, se pare că emisiunea lui Craioveanu a fost cea mai urmărită, ieri, înregistrând o audiență de 5.000 de persoane în medie pe minut, potrivit paginademedia.ro.

Start modest pentru Aleph News, dupa publicarea cifrelor de audienta

Start modest pentru Aleph News, dupa publicarea cifrelor de audienta

Cea mai urmărită emisiune a fost cea a lui Vlad Craioveanu

Un alt program cu audiență apropiată a fost, ieri, Știrile de la ora 22.00, cu o medie în jur de 4.000 de telespectatori. În top mai apare Știu, emisiunea cu Felix Drăghici și Costi Mocanu. Culmea, dar acasta a obținut rezultate mai bune în reluare, de la 22.00 (2.000 de telespectatori), decât la prima difuzare, când s-au uitat în medie cam 1.000 de români în fiecare minut.

Cam 3.000 de telespectatori a atras în medie pe minut și Cristoiu, la emisiunea de duminică. În restul zilei, cifrele sunt și mai mici.

Ca o comparație, cifre înregistrate aseară de celelalte posturi de știri: aproape jumătate de milion la România TV, 445.000 la Antena 3, 130.000 la B1 și 95.000 la Digi 24. Acestea sunt cifrele în mii. În termeni de rating, cel puțin acum, Aleph News apare cu 0.0.

Cel mai audiat post de știri a fost România TV, cu 2,6 milioane de telespectatori

În fiecare minut, la Aleph au rămas, în programele de vârf, doar câteva mii de români, dar mult mai mulți au “trecut” pe acolo, însă au stat puțin și au plecat mai departe.

Audiența a fost de câteva mii de oameni, dar pe bucata 19.00-23.00, aproximativ 40.000 de români au văzut cel puțin un minut din emisia Aleph News (așa-numitul indicator reach, care indică “unicii”). Ca o comparație, reach-ul celui mai urmărit post de știri pe interval – România TV a fost de 2,6 milioane (aproape la fel a avut Antena 3), iar al Pro TV de 5,3 milioane de români.

Pe posturile de știri, reach-ul (adică “unicii” care au trecut pe un post, dar nu au stat mult) s-a ridicat la cifre de 1,2-1,3 milioane la celelalte stații de știri (B1, Realitatea, Digi 24).

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI