Când începe următorul sezon al emisiunii Imperiul Leilor, de pe Pro TV

Emanuela Pană 25.09.2021, 09:40
Când începe următorul sezon al emisiunii Imperiul Leilor, de pe Pro TV

Imperiul Leilor revine la Pro TV. Sezonul 3 va apărea în curând pe micile ecrane, aducând în atenția telespectatorilor noi idei de afaceri care ne-ar putea îmbunătăți viața de zi cu zi. Tineri antreprenori vor veni în fața „leilor“ cu produse, servicii inovative și businessuri, dar și cu planuri de finanţare nerealiste, potrivit anunțului făcut de postul TV. Noul sezon se anunță a fi plin de surprize. Mai multe detalii, în continuare.

Când începe noul sezon al emisiunii Imperiul Leilor

„Imperiul Leilor“, emisiunea adresată românilor care vor să se lanseze în lumea afacerilor, revine la Pro TV. Show-ul a fost anunțat în grila de primăvară a postului de televiziune, iar înscrierile pentru noul sezon au început. La fel cum s-a întâmplat și în celelalte două sezoane, tinerii antreprenori vor avea șansa să își prezinte ideile și afacerile în fața unor investitori de calibru. Emisiunea „Imperiul Leilor“, difuzată de Pro TV, are la bază un format televiziune produs cu succes în peste 30 de țări, printre care: Statele Unite ale Americii, Germania, Spania, Portugalia, Japonia, Australia sau Israel.

În toate cele 30 de țări, emisiunea a revigorat lumea antreprenoriatului, transformând visele unor antreprenori la început de drum în realitați palpabile. La „Imperiul Leilor“, cinci investitori sunt chemați să finanțeze cele mai bune, mai creative și bine documentate idei de afaceri. Cei cinci „lei“ sunt investitori de top din țara noastră, care și-au dezvoltat business-uri complexe, ajungând antreprenori de succes. Acum, ei stau în fața tinerilor antreprenori, care visează să se dezvolte ca oameni de afaceri, cu dorința și puterea financiară de a-i susține.

După cum aminteam și mai sus, noul sezon al emisiunii de la Pro TV face parte din grila de primăvară a postului, urmând să își aibă debutul undeva prin luna februarie sau martie. Momentan, șefii postului din Pache Protopopescu nu au anunțat data exactă și nici numele celor cinci „lei“, fiind posibile schimbări în componența juriului, așa cum s-a întâmplat în sezonul cu numărul doi, când timp de 13 săptămâni „leii“ au căutat cele mai bune idei și business-uri care au nevoie de finanțare.

În primul sezon al emisiunii „Imperiul Leilor“, cei cinci jurați au fost:

  • Mohammad Murad – preşedintele Phoenicia Group;
  • Dan Şucu – proprietarul Mobexpert;
  • Cristina Bâtlan – fondatoarea brandului de încălţăminte Musette;
  • Dragoş Petrescu – fondatorul City Grill;
  • Bogdan Micu – preşedintele Code4Nature.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]

Citește și: Cum a reușit Cristina Bâtlan de la Imperiul Leilor să transforme o afacere cu pantofi la un super-business românesc de 16 milioane de euro

„Antreprenoriatul nu este foarte popular printre tineri…“

Cinci oameni de afaceri puternici intră în cel de-al treilea sezon al emisiunii „Imperiul Leilor“, cu gândul de a inspira și de a oferi speranță tinerilor antreprenori aflați la început de drum.

Cei cinci „lei“ care „condimentează“ show-ul vor să demonstreze că, după o perioadă economică extrem de dificilă, mediul de afaceri poate depăși orice obstacol dacă antreprenorii iau decizii la timp și au încredere în business-ul lor.

Principala mea motivație pentru care am venit în Imperiul Leilor este dorința de a promova antreprenoriatul în România și acesta cred că este un mediu foarte bun pentru a face asta.

Contrar aparențelor, antreprenoriatul nu este foarte popular printre tineri. Vreau să transmit prin apariția mea aici că poți să ai succes și când ești tânăr. Atunci când ești tânăr ai curaj să-ți asumi mai multe riscuri, ceea ce este esențial pentru antreprenoriat, pentru că nu ai nimic de pierdut. Încerci lumea cu degetul!

Caut o afacere cu un fondator determinat să reușească și care are calitățile necesare unui antreprenor, care are o idee închegată și care a făcut niște pași să demonstreze ceea ce spune. Asta e foarte important! Nu te poți baza doar pe vorbe, trebuie să existe ceva prin care tu demonstrezi ceea ce susții în fața noastră“, a declarat Bogdan Micu.

La cel de-al doilea sezon al emisiunii „Imperiul Leilor“ s-au înscris peste 3.000 de concurenți, formularul de înscriere fiind luat cu asalt încă de la difuzarea primului episod, din primul sezon.

Urmăriți Impact.ro și pe
Emanuela Pană
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București, Emanuela Pană s-a alăturat echipei Impact în anul 2020, din dorința de a fi...