Anunțul zilei pentru clienții Hidroelectrica. Ce se întâmplă cu facturile începând din luna februarie

Beatrice Dumitru 12.02.2023, 10:29
Anunțul zilei pentru clienții Hidroelectrica. Ce se întâmplă cu facturile începând din luna februarie

Compania Hidroelectrica a făcut un anunț important pentru foarte mulți români. Sunt mici modificări la noile facturi, iar oamenii trebuie să ştie ce va apărea pe nota de plată. De asemenea, se schimbă și perioada de transmitere a indexului. Ce va apărea pe facturile Hidroelectrica și în ce perioadă poate fi transmis indexul de consum în luna februarie.

Ce va apărea pe facturile Hidroelectrica

Hidroelectrica nu a mai emis facturi de aproape nouă luni de zile, iar reprezentanţii companiei anunţau la începutul anului că sistemul de facturare, care integrează soluții software de ultimă generație, va intra în normalitate și abonații vor primi din nou facturi pentru energia electrică. Cele mai multe sunt pe luna aprilie 2022, iar termenul de plată este martie 2023.

Hidroelectrica a anunțat că a făcut mici modificări la facturi, astfel că pe nota de plată vor exista coduri noi pentru locurile de consum, iar acestea vor putea fi folosite în paralel cu cele vechi pentru a putea transmite indexul pentru o perioadă de câteva luni. De asemenea, este important de ştiut că, în luna februarie 2023, se va transmite indexul în perioada 22-26.

Anunțul zilei pentru clienții Hidroelectrica. Ce se întâmplă cu facturile începând din luna februarie
Hidroelectrica emite facturi noi.

„Vă anunţăm că pentru luna februarie 2023, perioada în care se preiau autocitirile este 22.02.2023-26.02.2023. Dorim să vă aducem totodată la cunoştinţă că, odată cu implementarea noului soft de facturare, au fost actualizate codurile locurilor de consum, acestea urmând a se regăsi înscrise pe facturile viitoare. Pentru a facilita această tranziţie, în următoarele luni puteţi transmite indexul autocitit folosind oricare din cele două coduri (cel vechi sau cel nou)”, potrivit unui comunicat transmis de Hidroelectrica.

Restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor

Compania Hidroelectrica a mai anunţat la începutul anului că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor pe o perioadă de șase luni. Facturile pot fi plătite într-un interval de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități. Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor.

Hidroelectrica ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din România și este cea mai profitabilă companie din țara noastră, înregistrând o cifră de afaceri de 6,3 miliarde de lei în 2021 (ultimul an fiscal încheiat), mai mare cu 63% față de anul precedent.

Urmăriți Impact.ro și pe
Beatrice Dumitru
Este redactor pe zona de Actualitate Impact.ro. Beatrice a absolvit Facultatea de Jurnalism și cursurile de prezentatori, redactori, reporteri și operatori tv în cadrul Academiei de Radio și...