Remarcabil! Într-o lume care-ți ia banii din cont prefăcându-se că uită să te mai întrebe dacă vrei să-ți reînnoiești abonamentul, Netflix va începe o campanie inedită. Demersul este menit să localizeze abonații activi de cei inactivi și să-i întrebe pe cei inactivi dacă mai vor să-și păstreze abonamentul.
Decizia a fost luată pentru ca oamenii că nu plătească inutil pentru un serviciu pe care nu-l folosesc. Directorul Eddy Wu motivează că nu e normal ca oamenii să plătească pentru un serviciu pe care nu-l cunosc. În acest sens, utilizatorii vor primi mailuri și notificări cu privire la opțiunea de continuare a abonamentului.
Potrivit companiei, jumătate dintre conturile de pe Netflix sunt inactive. Platforma de streaming are o bază de membri din întreaga lume şi atinge 183 de milioane de abonaţi.
„Știți sentimentul ăla de neant când realizezi că te-ai înscris la un serviciu pe care nu l-ai folosit de secole? Aici, la Netflix, ultimul lucru pe carfe ni-l dorim este să le luăm oamenilor banii pentru ceva ce nu folosesc. Așa că le cerem tuturor celor care nu s-au uitat la Netflix timp de un an față de când și-au făcut abonamentul să confirme faptul că vor să-și păstreze calitatea de membru”, a scris Eddy Wu, director și inovator de produs la Netflix.
Membrii companiei de streaming vor începe să vadă în inbox-ul lor mesajele trimise de companie sau notificările din aplicațiile descărcate pe diverse device-uri.
„Aceste conturi inactive reprezintă mai puțin de jumătate de un procent din toată baza de date a clienților noștri – câteva sute de mii – și aceștia sunt deja facturați. Noi, la Netflix, întotdeauna am zis că e mai bine să te înscrii și să dai cancel. Deci, ca de obicei, oricine renunță la contul de Netflix și apoi revine peste 10 luni, vor avea tot profilul – cu filmele favorite, preferințele pentru vizionare și alte detalii, eaxct așa cum le-au lăsat. Între timp, sperăm ca această nouă abordare să economisească niște bani pentru care oamenii au muncit din greu”, a scris Eddy Wo.