De ce a început Netflix să dezactiveze abonamente. Mesaj important pentru utilizatorii platformei

Luiza Moldovan 27.05.2020, 15:46

Remarcabil! Într-o lume care-ți ia banii din cont prefăcându-se că uită să te mai întrebe dacă vrei să-ți reînnoiești abonamentul, Netflix va începe o campanie inedită. Demersul este menit să localizeze abonații activi de cei inactivi și să-i întrebe pe cei inactivi dacă mai vor să-și păstreze abonamentul.

Ce trebuie să știe clienții Netflix și încă foarte repede

Decizia a fost luată pentru ca oamenii că nu plătească inutil pentru un serviciu pe care nu-l folosesc. Directorul Eddy Wu motivează că nu e normal ca oamenii să plătească pentru un serviciu pe care nu-l cunosc. În acest sens, utilizatorii vor primi mailuri și notificări cu privire la opțiunea de continuare a abonamentului.

Potrivit companiei, jumătate dintre conturile de pe Netflix sunt inactive. Platforma de streaming are o bază de membri din întreaga lume şi atinge 183 de milioane de abonaţi.

„Știți sentimentul ăla de neant când realizezi că te-ai înscris la un serviciu pe care nu l-ai folosit de secole? Aici, la Netflix, ultimul lucru pe carfe ni-l dorim este să le luăm oamenilor banii pentru ceva ce nu folosesc. Așa că le cerem tuturor celor care nu s-au uitat la Netflix timp de un an față de când și-au făcut abonamentul să confirme faptul că vor să-și păstreze calitatea de membru”, a scris Eddy Wu, director și inovator de produs la Netflix.

Decizie corectă față de clienții Netflix care nu-și mai folosesc contul
Decizie corectă față de clienții Netflix care nu-și mai folosesc contul

Dacă renunță la contul lor, clienții vor avea salvate preferințele pentru data viitoare când mai vin pe site

Membrii companiei de streaming vor începe să vadă în inbox-ul lor mesajele trimise de companie sau notificările din aplicațiile descărcate pe diverse device-uri.

„Aceste conturi inactive reprezintă mai puțin de jumătate de un procent din toată baza de date a clienților noștri – câteva sute de mii – și aceștia sunt deja facturați. Noi, la Netflix, întotdeauna am zis că e mai bine să te înscrii și să dai cancel. Deci, ca de obicei, oricine renunță la contul de Netflix și apoi revine peste 10 luni, vor avea tot profilul – cu filmele favorite, preferințele pentru vizionare și alte detalii, eaxct așa cum le-au lăsat. Între timp, sperăm ca această nouă abordare să economisească niște bani pentru care oamenii au muncit din greu”, a scris Eddy Wo.

Urmăriți Impact.ro și pe