Șef sub acoperire, 23 martie 2021. Ce a descoperit Laurențiu Ilie despre afacerea sa, Kitchen Shop, după ce s-a deghizat în angajat

Daria Petrescu, Cristi Ionică 24.03.2021, 19:54
Șef sub acoperire, 23 martie 2021. Ce a descoperit Laurențiu Ilie despre afacerea sa, Kitchen Shop, după ce s-a deghizat în angajat

Șef sub acoperire” a continuat și marți seara, 23 martie, la Pro TV, cu o nouă ediție surprinzătoare. Personajul principal a fost de data aceasta Laurențiu Ilie, șeful unui lanț de magazine specializate pe ustensile și  accesorii pentru gătit. Așa cum era de așteptat, pandemia a afectat dur afacerea de 12 milioane de euro, iar bărbatul s-a deghizat pentru a descoperi care sunt realele probleme din firma sa. Ce a descoperit Laurențiu Ilie despre afacerea sa, Kitchen Shop.

Șef sub acoperire, 23 martie 2021

Pentru a afla mai multe despre cum funcționează afacerea sa, Laurențiu Ilie s-a deghizat în angajat și a lucrat cot la cot cu angajații săi, aflați în trei locații diferite.

Pe lângă poveștile de viață împresionante ale acestora, afaceristul a aflat ce ar trebui să îmbunătățească în firma sa. Chiar dacă au existat mici nemulțumiri, acesta își apreciază angajații pentru felul în care aceștia își dedică timpul afacerii,  grav afectate de pandemie.

„Cred că detaliile contează”

„Pentru orice șef, să piardă contactul cu oamenii din subordine, este un lucru grav. Te refugiezi în propriul birou, analizând zi de zi comenzi, rapoarte, statistici și ai impresia că ești stăpân pe situație.

Laurențiu Ilie a avut parte de o transformare incredibilă

Dar dacă faci doar asta, pierzi de fapt contactul cu realitatea! Emisunea Șef sub acoperire mi-a dat ocazia unică să mă pot integra pentru câteva zile printre angajații mei și să redescopăr cum funcționează firma în mod real, în cele mai mici detalii.

Laurențiu Ilie a descoperit multe lacune în organizare

Cred că detaliile contează și nu le poți vedea mereu din poziția de vârf! Am descoperit multe lacune în organizare, dar cel mai important a fost că am înțeles, încă o dată, cât de importanți sunt oamenii din firmă.

Am fost plăcut impresionat de faptul că angajații KitchenShop sunt dedicați clienților și se simt bine în firma noastră. Chiar dacă mai avem multe de îmbunătățit!”, a spus Laurențiu Ilie despre experiența din emisiune.

Despre Kitchen Shop

Kitchen Shop a fost înființată în 2008, iar în prezent are 17 magazine în România și unul în Ungaria. Vorbim despre un lanţ cunoscut de magazine care comercializează ustensile şi accesorii pentru bucătărie. Ideea afacerii i-a aparținut chiar lui Laurențiu Ilie.

„Eram pasionat de gătit, eram bucătar amator. Mergeam în străinătate şi stăteam în magazine cu orele să descopăr tot felul de ustensile de bucătărie şi am luat decizia să fac lucrul ăsta pentru pasionaţii de gătit, gândindu-mă că va fi o afacere de mică anvergură pentru pasionaţi.

Laurenţiu Ilie s-a lansat în afaceri după Revoluţie

În 1995 am fost în Statele Unite, am avut o bursă de Jurnalism şi am stat singur şi a trebuit să învăţ să gătesc”, a spus şeful sub acoperire.

Laurenţiu Ilie s-a lansat în afaceri după Revoluţie, iar primul său domeniu de activitate a fost jurnalismul. Antreprenorul a creat un ziar de care s-a ocupat timp de 10 ani.

„Afacerile le-am început imediat după Revoluţie şi am creat propriul ziar, Bursa, pe care l-am crescut timp de 10 ani, apoi m-am retras şi am început după aia o altă afacere în zona de software”, a spus şeful sub acoperire.

 

Recomandare Video Impact.ro
Urmăriți Impact.ro și pe