Schimbare majoră pentru Burger King. Se întâmplă după 20 de ani

Andreea Bisinicu 08.01.2021, 09:35
Schimbare majoră pentru Burger King. Se întâmplă după 20 de ani

Schimbare majoră pentru Burger King. Se întâmplă după 20 de ani. Ce se va întâmpla cu logo-ul Burger King. Patronii au luat această decizie, de curând, iar motivul este unul cât se poate de surprinzător.

Ce se întâmplă cu logo-ul Burger King după 20 de ani

Ce se întâmplă cu logo-ul Burger King după 20 de ani. Patronul gigantului lanț de restaurante fast-food a luat decizia de a schimba logo-ul companiei, după 20 de ani în care l-a folosit pe cel cunoscut de o lume întreagă. Folosind culori inspirate de „mâncarea sa reală și delicioasă”, lanțul de fast-food a dezvăluit joi, 7 ianuarie, o nouă identitate cu influență retro, care include o siglă reproiectată și noi ambalaje alimentare, uniforme ale angajaților și semne că restaurantele vor trece, toate, printr-o modernizare.

Piesa centrală a reproiectării este logo-ul, care elimină linia curbă albastră din stânga desenului, care a fost utilizată încă din anul 1999, de mai bine de două decade. Logo-ul nou rămâne sub forma unui burger, cu numele brandului scris pe post de umplutură. Burger King a declarat, într-un comunicat de presă, că noul „logo minimalist îndeplinește perfect evoluția mărcii vremurilor”, scriu cei de la CNN.

Cum s-a schimbat logo-ul Burger King, dupa 20 de ani
Cum s-a schimbat logo-ul Burger King, dupa 20 de ani

Logo-ul nou Burger King seamănă foarte mult cu unul vechi folosit în anul 1969

Schimbare majoră pentru Burger King. În cazul în care vă întrebați unde ați mai văzut acest nou logo sau vi se pare tare familiar, ei bine, nu greșiți. Noua imagine Burger King vrea să aducă un omagiu istoriei de 64 de ani a brandului, prin reîmprospătarea unui logo care seamănă foarte mult cu cel folosit de Burger King, în perioada 1969 – 1999. Clienții vor observa culori bogate și îndrăznețe pe semnalizarea acestuia cu un nou font personalizat numit „Flacără”.

Reprezentanții lanțului de restaurante a subliniat faptul că fontul folosit pentru scrierea numelui mărcii este inspirat de formele burgerului, deoarece este „rotunjit, îndrăzneț și delicios”. Însă, nu doar logo-ul faimosului restaurant de fast-food a suferit o schimbare de look. Uniformele angajaților sunt și ele diferite, create special pentru a se potrivi cu noua siglă Burger King.

Asa arata noile produse de la Burger King, ambalate cu noul logo
Asa arata noile produse de la Burger King, ambalate cu noul logo

În luna septembrie a anului 2020, Burger King a lansat noile modele de restaurante potrivite pentru perioada pandemiei de coronavirus. Acestea presupun deschiderea a trei case de drive-through, cușete pentru ridicarea individuală a comenzii și locuri retrase de servire. Burger King a deschis aproximativ 19.000 de restaurante în toată lumea, așadar renovarea tuturor acestor locații va dura, cu siguranță, mulți ani de acum încolo. Burger King a lansat, de luna trecută, meniul care costă un dolar, pentru a susține economia americană și a-i ajuta pe cetățenii săi în perioada de restriște cauzată de pandemie.

„Având în vedere starea actuală a lumii, noua identitate se simte caldă și familiară. Sigla reproiectată este recunoscută instantaneu oriunde în lume, iar culorile „evocă bucurie și căldură care revin la moștenirea lor”, a declarat pentru CNN Business Douglas Sellers, director creativ executiv la firma globală de branding Siegel + Gale, care nu a fost implicată în reproiectarea Burger King.

Urmăriți Impact.ro și pe