Netflix dă lovitura în plină pandemie. Câte abonamente noi s-au făcut în 2020

Raluca Juncu 22.04.2020, 15:08
Netflix dă lovitura în plină pandemie. Câte abonamente noi s-au făcut în 2020

Mai multe companii cu afaceri globale au avut de câștigat de pe urma pandemiei generate COVID-19. Amazon și Netflix se numără printre jucătorii globali care au cunoscut creșteri semnificative în această perioadă.

Netflix, număr record de abonați

Netflix, serviciul global streaming, și-a majorat considerabil numărul de abonați, în utlimele luni. În primul trimestru al acestui an, compania din California a înregistrat un număr record de abonați, estimat la 7 milioane în primele trei luni, iar la finalul lunii martie au fost anunţaţi 15,8 milioane de abonaţi. În total, în martie, erau 182,9 milioane de abonaţi, potrivit CNBC.

Astfel, izolarea oamenilor la domiciliu a dublat practic numărul de abonați prevăzut la începutul acestui an. 7 milioane de subscriberi au venit din Europa, din ţările arabe şi Africa şi 3,6 milioane din Asia. Compania estimează
Mai mult, odată cu măsurile restrictive impuse de autorități pentru populațiile din mai multe țări ale lumii a generat o majorare a acțiunilor Netflix pe bursa americană, unde a atins cele mai mari cote. Marți, acțiunile companiei au crescut cu 4,2 %, scrie ZF.

„Contribuția noastră mică în aceste momente dificile este de a face lucrurile puțin mai suportabile, în această perioadă”, a declarat Reed Hastings, cofondator și CEO Netflix.

Veniturile din primul trimestru al anului 2020 au crescut cu 28% faţă de aceeaşi perioadă din 2019. Netflix a câştigat 5,77 miliarde de dolari în primele trei luni. Gigantul pieței de streaming a reușit astfel, în acest mod, să reducă din datoriile pe care le acumulase înainte de 2020.

Netflix este prima companie care a introdus serviciul de streaming în 2007, care a devenit,ulterior, o parte importantă a identităţii businessului, la începutul anului 2013. Acest lucru a fost introdus odată cu debutul seriei de succes House of Cards, cu Kevin Spacey în rolul lui Frank Underwood. La începutul anului 2013, platforma număra aproximativ 45 de milioane de utilizatori, pentru ca la finalul anului 2019, numărul acestora să depășească 166 de milioane de utilizatori la nivel global.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI