Este lovitură uriașă pentru Lidl și Kaufland după ce s-a aflat că un gigant în domeniu intră pe piața din România. Deja își construiește primul depozit în București. Ce lider european în domeniu livrărilor online de produse alimentare intră pe piața românească, vedeți în rândurile de mai jos.
Lidl și Kaufland vor avea concurență serioasă, pentru că Rohlik Group, unul dintre liderii europeni în domeniul livrărilor online de produse alimentare, care a anunțat anul acesta că dorește să intre pe piața din România, a încheiat un parteneriat cu dezvoltatorul CTP pentru construcția primului depozit de pe plan local.
CTP va construi în CTPark Bucharest North un depozit dedicat de 12.000 de mp, care va fi personalizat pentru a răspunde tuturor nevoilor clientului ceh, inclusiv cu spații de 4000 mp cu temperatură controlată, atât pentru refrigerare, cât și pentru congelare, pentru depozitarea fructelor și legumelor proaspete, ce vor fi livrate direct către clienți.
Compania cehă Rohlik a fost fondată în urmă cu 7 ani, iar la ultima evaluare a ajuns să fie evaluată la peste 1 miliard de euro.
Astfel, Rohlik s-a transformat dintr-un start-up ceh într-un lider european care stabilește, cu ajutorul tehnologiei, tendințele în retailul online.
Rohlik, cel mai mare supermarket online din Cehia, s-a extins deja cu succes în Ungaria și Austria. De asemenea, urmează că în viitoarele luni, să deschidă operațiunile în Munchen, Germania, având însă deja finalizate și planurile de extindere în mai multe orașe din această țară, precum și în mai multe țări europene.
”În viitorul apropiat, pasiunea echipei Rohlik de a-i face pe oameni să mănânce mai bine și să ducă o viață mai bună va putea fi simțită din plin de către cumpărătorii din România, Franța, Italia și Spania, acest nou val de extindere urmând contribuie la poziționarea retailerului ceh drept cel mai important jucător european în domeniul livrării de produse alimentare.
Preocuparea constantă a Rohlik Group în ceea ce privește experiența oferită consumatorilor poate fi simțită la fiecare pas al comenzii: de la selecția largă, de peste 17.000 de produse, și până la calitatea superioară a modelului de livrare.
În acest moment, cumpărăturile sunt livrate într-un interval de timp de două ore, cu o precizie de livrare (în toate piețele în care Rohlik este prezent) care nu depășește 15 minute, dar retailerul ceh lucrează constant la optimizarea timpilor de livrare”, informează compania.