La ce s-au uitat românii la TV în prima zi în care școlile au fost închise. Creșteri semnificative la posturile de știri, dar și o mare surpriză

Diana Radu 13.03.2020, 10:41
La ce s-au uitat românii la TV în prima zi în care școlile au fost închise. Creșteri semnificative la posturile de știri, dar și o mare surpriză

Audiențele TV au crescut semnificativ încă din prima zi în care școlile au fost închise, dar și unele firma cu scopul de a preveni răspândirea coronavirusului. Ce posturi TV s-au aflat în preferințele românilor și cu cât a crescut numărul audiențelor?

La ce s-au uitat românii la TV în prima zi în care școlile au fost închise

Pe data de 11 martie, numărul telespectatorilor a crescut semnificativ față de miercurea trecută. Potrivit Paginademedia.ro s-au înregistrat creșteri în special la canalele de știri, cum ar fi Digi 24 și B1 TV. De asemenea, în topul căutărilor s-au aflat și posturile generaliste, dar și cele de desene animate.

programe tv urmarite, scoli inchise, audiente, 11 martie
La ce s-au uitat românii la TV în prima zi în care școlile au fost închise

Pentru a înțelege mai bine vom prezenta în cele ce urmează o comparație între ziua de miercuri, 11 martie, în care mulți dintre români au stat acasă din cauza coronavirsului și cea de miercuri, 4 martie, când la noi nu izbucnise epidemia. Monitorizarea a fost făcută în intervalul orar 18:00 – 24:00.

Astfel, pe data de 11 martie în intervalul specificat un număr de aproximativ 7,9 milioane de români s-au uitat la TV în fiecare minut. Comparativ cu miercurea trecută (4 martie), pe 11 martie audiențele TV au crescut cu 700.000 de urmăritori.

Iată cum arată clasamentul celor mai urmărite posturi și câți români s-au uitat la aceste programe TV pe data de 11 martie comparativ cu data de 4 martie:

[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]
  • Antena 1 (cu Sacrificiul), a avut un plus de 200.000 față de săptămâna trecută;
  • Pro TV, locul al doilea a avut 40.000 creștere;
  • România TV – peste 500.000 media (70.000 creștere);
  • Antena 3 – 420.000 (+110.000);
  • Digi 24 – 185.000 (peste 100.000, plus, mai mult decât dublu);
  • B1 TV – 157.000 (dublu față de săptămâna trecută);
  • Realitatea TV – 87.000 (15.000 plus);
  • Boomerang – 96.000 de telespectatori, față de 60.000 săptămâna trecută;
  • Cartoon Network – 74.000 (+15.000);
  • Nickelodeon – 72.000 (aproape dublare).

Iar dacă ar fi să comparăm consumul de TV urban cu cel comercial, situația arată astfel: pe 11 martie patru milioane de telespectatori s-au uitat la TV (mai mulși cu 300.000 față de săptămâna trecută), iar publicul comercial a fost de 1,36 de milioane de români (adică cu 100.000 mai mulți față de săptămâna trecută).

Important de precizat ar fi faptul că audiența Digi 24 s-a dublat față de săptămâna trecută, iar programele despre coronaviruși au adunat în fațele ecranelor foarte mulți tineri. Astfel, Digi24 a fost cea mai urmărită stație de știri de publicul tânăr.

Urmăriți Impact.ro și pe