Flanco dă lovitura. Noutatea care îi va face pe clienţi să se înghesuie în magazine. Anunţul tocmai a fost făcut

Nicu Stan 20.01.2022, 13:03
Flanco dă lovitura. Noutatea care îi va face pe clienţi să se înghesuie în magazine. Anunţul tocmai a fost făcut

Flanco dă lovitura. Aceasta este noutatea care îi va face pe clienţi să se înghesuie în magazine. Anunţul tocmai a fost făcut. Compania Flanco a lansat serviciul „Retur gratuit 45 zile”, marcând o premieră pe piața magazinelor electro-IT din țara noastră, devenind astfel retailerul care oferă cea mai extinsă perioadă de retur gratuit din România.

Flanco, anunțul de care toți românii sunt interesați. Ce serviciu s-a lansat

Clienții Flanco au acum posibilitatea de a se răzgândi în ceea ce privește achiziția făcută timp de 45 de zile, în timp ce până acum aveau la dispoziție doar 14 zile.

Serviciul este disponibil pentru cumpărăturile efectuate în rețeaua de magazine fizice, precum și pentru cele comandate online, pe flanco.ro, atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice.

Flanco propune retur extins pana la 45 de zile pentru produsele sale
Flanco propune retur extins pana la 45 de zile pentru produsele sale

Serviciul lansat, bazat pe nevoile clienților

„De fiecare dată când concepem un serviciu nou, pornim de la nevoile pe care le identificăm la clienții noștri. Știm că 9 din 10 clienți consultă condițiile de retur înainte de a face o achiziție. Totodată, își doresc să poată face returul cât mai ușor, spre exemplu, cu ridicarea produsului de acasă.

Clientul își dorește să aibă opțiuni, iar din acest punct de vedere, perioada în care se poate răzgândi este unul dintre cele mai importante beneficii pe care le urmărește, alături de simplitatea pașilor pe care îi are de urmat în întregul proces de achiziție, indiferent că vorbim despre online sau magazine fizice”, a declarat Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco Retail.

Returnarea produsului, serviciu important pentru români

Conform unui studiu național, realizat de compania de cercetare Quantix, pe un eșantion de 1.300 de persoane, perioada pe care un client o are la dispoziție pentru a da înapoi un produs cumpărat se află în top trei servicii pe care acesta le apreciază și le ia în considerare înainte de a face o achiziție.

De asemenea, în cadrul serviciului oferit de Flanco, produsele pot fi returnate fie în orice magazin din rețea, fie prin preluarea lor de către un curier rapid, dintr-o locație aleasă de client.

Cum se face returul

Ambele posibilități sunt disponibile atât pentru achizițiile efectuate în magazin, cât și pentru cele online, diferența fiind doar de modalitatea de solicitare a returului. Pentru achizițiile din magazin, returul se acceptă în urma prezentării facturii sau bonului fiscal, a dovezii plății și a formularului de “Solicitare retur”, în orice punct de vânzare.

În cazul cumpărăturilor făcute pe flanco.ro, returul se inițiază prin crearea unei cereri de retur și alegerea opțiunilor de ridicare și rambursare dorite, direct în contul de client. Astfel, cele 45 de zile calendaristice se calculează de la data cumpărării, în cazul cumpărării din magazin, și de la data livrării, în cazul comenzilor făcute online.

Modalități de rambursare

Retailerul oferă, de asemenea, modalități de rambursare diverse, numerar, transfer în cont bancar, rambursare automată în contul de card, anularea tranzacției în cazul plăților prin credit sau oferirea unui card cadou, fizic sau electronic, cu o valabilitate de un an.

În situația retururilor efectuate în magazin, clienții pot alege inclusiv pentru înlocuirea produsului cu un altul disponibil în ofertă, diferența urmând să fie plătită de client sau rambursată acestuia, în funcție de prețul noului produs pentru care s-a optat.

Calitatea livrărilor, îmbunătățită permanent

„Livrarea, returul și condițiile în care acestea se desfășoară determină comportamentul clientului și încrederea cu care acesta te învestește”, spune Cătălin Cîrnaru, Supply Chain Manager Flanco Retail.

„Calitatea livrării este un aspect pe care căutăm permanent să îl îmbunătățim și am observat că o apreciere cu 15% a feedback-ului obținut de la client generează o scădere cu 30% a ratei de retur. Mai departe, punându-le la dispoziție cumpărătorilor o perioadă extinsă de retur, în care să analizeze alegerea făcută, precum și opțiuni variate, facile și gratuite, reușim să le oferim un confort psihic sporit, precum și siguranța că le suntem un partener de încredere, disponibil și dornic să ajute inclusiv după momentul încheierii tranzacției”, mai spune Cătălin Cîrnaru.

Ce servicii mai propune Flanco

Flanco vine în întâmpinarea nevoilor românilor printr-o gamă completă de servicii, cum ar fi: soluții de plată diverse și credite obținute online, verificarea coletului la livrare, rezervarea produsului online cu ridicare din magazin, precum și garanție extinsă.

Urmăriți Impact.ro și pe