Direct din capsula timpului: un BMW 323i fabricat în 1985 cu doar 230 de kilometri a fost scos la vânzare. Singura problemă o reprezintă prețul

Bogdan Bârliga 22.07.2022, 11:36
Direct din capsula timpului: un BMW 323i fabricat în 1985 cu doar 230 de kilometri a fost scos la vânzare. Singura problemă o reprezintă prețul

Cineva a cumpărat în 1985 un BMW 323i și după ce a parcus 230 de kilometri până acasă nu a mai mișcat autoturismul.

Asta este o veste bună pentru colecționari pentru că această mașină arată exact ca atunci când a părăsit linia de fabricație.

O ofertă interesantă

Direct din capsula timpului: un BMW 323i fabricat în 1985 cu doar 230 de kilometri a fost scos la vânzare. Singura problemă o reprezintă prețul

În oferta unui dealer a fost listată o mașină surpriză: un BMW 323i din 1985 cu doar 230 kilometri la bord poate fi cumpărat de oricine dispune de suficiente fonduri în cont.

Direct din capsula timpului: un BMW 323i fabricat în 1985 cu doar 230 de kilometri a fost scos la vânzare. Singura problemă o reprezintă prețul

Modelul bavarez are sub capotă un propulsor de 2316 cm3  cu o putere de 150 CP și un cuplu maxim de 205 Nm, iar resursele sunt gestionate prin intermediul unei cutii manuale cu cinci trepte.

Direct din capsula timpului: un BMW 323i fabricat în 1985 cu doar 230 de kilometri a fost scos la vânzare. Singura problemă o reprezintă prețul

Așa cum se observă și din poze acest BMW 323i coupe arată perfect și pare că a părăsit linia de fabricație de câteva zile.

Direct din capsula timpului: un BMW 323i fabricat în 1985 cu doar 230 de kilometri a fost scos la vânzare. Singura problemă o reprezintă prețul

Singura problemă ține de preț: dealerul din Austria cere pe acest model 119.990 de euro.

Direct din capsula timpului: un BMW 323i fabricat în 1985 cu doar 230 de kilometri a fost scos la vânzare. Singura problemă o reprezintă prețul

Mașini de excepție și la licitația organizată în august la Monterey

Celebra casă de licitații RM Sotheby’s este pe ultima sută de metri cu pregătirea evenimentului de la Monterey din luna august.

Și în acest an lista mașinilor clasice disponibile la licitație va provoca adevărate pasiuni printre colecționari și printre acestea se numără un exemplar Hispano-Suiza estimat la peste 12 milioane de dolari.

Orice colecționar cu suficiente resurse financiare știe că la licitația din august organizată de RM Sotheby’s la Monterey vor fi aduse cele mai rare mașini clasice disponibile pe piață.

Și după cum era de așteptat acest lucru s-a întâmplat și acum, iar lista autoturismelor clasice ce pot fi cumpărate este cu adevărat impresionantă.

Mașini de excepție la licitația organizată în august la Monterey: lista este deschisă de un exemplar Hispano-Suiza H6C

Printre mașinile ce pot fi cumpărate la această licitație se numără și un exemplar Hispano-Suiza H6C cu un motor de 6,5 litri cu șase cilindri folosit în cursa Targa Florio.

Această mașină cu o caroserie realizată din lemn dispune de un istoric foarte bine documentat de specialiștii RM Sotheby’s și este evaluată la aproximativ 12 milioane de dolari.

RM Sotheby’s a vândut și cea mai scumpă mașină din lume

Unul dintre cele două exemplare Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupe a fost vândut de grupul german cu o sumă uriașă: 135 de milioane de euro.

Cea mai scumpă mașină din lume: un autoturism clasic Mercedes-Benz a spulberat toate recordurile

Vânzarea modelului istoric 300 SLR Uhlenhaut Coupe a avut loc pe 5 mai 2022 la o licitație organizată la Muzeul Mercedes-Benz în cooperare cu casa de licitație RM Sotheby’s.

Exemplarul 300 SLR Uhlenhaut Coupé vândut la licitație a făcut parte din colecția de vehicule private aparținând Mercedes-Benz Classic, cuprinzând peste 1100 de automobile de la inventarea automobilului în 1886 și până astăzi.

Urmăriți Impact.ro și pe