Constanța: Un turist a dat în judecată un hotel din Mamaia, nemulțumit de serviciile primite. De necrezut ce a decis instanța de judecată

Elena Avramescu 15.02.2021, 17:13
Constanța: Un turist a dat în judecată un hotel din Mamaia, nemulțumit de serviciile primite. De necrezut ce a decis instanța de judecată

Un turist a dat în judecată un hotel din Mamaia. Patronii unui hotel din stațiunea Mamaia sunt buni de plată, după ce un turist i-a dat în judecată pentru că nu a primit serviciile pe care le plătise pentru un sejur la mare. Aproape 4.000 de lei trebuie să primească omul, după ce instanța de judecată i-a dat dreptate.

Un turist a dat în judecată un hotel din Mamaia

Povestea începe în urmă cu doi ani, când un turist din București a venit la mare împreuna cu soția și cei doi copii ai săi. Își cumpărase un sejur la un hotel de trei stele în regim all inclusive în perioada 1-5 iulie, pe care plătise suma de 3.880 de lei.

Urma să primească în schimb un apartament, și mai mult decât atât, el susține că a și discutat cu reprezentanții hotelului care i-au dat asigurări în acest sens. În momentul în care a ajuns însă la hotel, omul susține apartamentul nu era prevăzut cu o uşă între camere, astfel că, dacă un copil se trezea înaintea celuilalt şi făcea puţin zgomot, în mod automat se trezea și celălat copil. In plângerea pe care a făcut-o la instanță turistul a mai spus că la toaletă persista un miros puternic de canalizare, iar dimensiunea unuia dintre cele două grupuri sanitare era foarte mică.

O altă nemulţumire a turuistului a fost că divertismentul pentru copii și locurile de joacă pentru aceștia lipseau cu desăvârșire. Contactat telefonic, proprietarul hotelului incriminat spune că nemulțumirile i-au fost aduse la cunostință abia în a patra zi de cazare, iar daca acesta ar fi avut ceva de reclamat putea să o facă din prima zi de sejur. În aceste condiții, hotelul ar fi putut să îi schimbe camera sau chiar să îi returneze banii. Lucru care însă nu s-a întâmplat.

Un turist a dat in judecata un hotel din Mamaia
Un turist a dat in judecata un hotel din Mamaia

Ba mai mult decât atât, patronul spune ca nici măcar în ziua în care a fost făcută reclamația turistul nu a părăsit unitatea de cazare, ba chiar și-a dus sejurul la bun sfârșit. Odată ajuns înă acasă, omul a făcut mai multe reclamații, iar în cele din urmă a dat hotelul în judecată. Magistraţii Judecătoriei Constanţa au analizat reclamația, iar în final i-au dat dreptate turistului, astfel că hotelul  trebuie să restituie suma de 3.880 de lei către reclamant.

În ce priveşte uşa dintre camerele apartamentului, instanţa reţine că într-adevăr în prezentarea realizată pe site-ul pârâtei nu se menţionează lipsa acesteia, iar din fotografii este greu sesizabil. Totodată, instanţa reţine că în condiţiile prezentării spaţiului de cazare ca fiind un apartament, aşteptarea consumatorului în sensul separării camerelor cu uşă este rezonabilă. Referitor la mirosul din baie, instanţa constată că din fotografia ataşată de reclamant se poate vedea astuparea scurgerii cu bandă adezivă, potrivit Judecătoriei Constanța.

Decizia magistraților de la judecatorie nu este definitivă și va putea fi atacată cu recurs. Lucru pe care, de altfel, proprietarul hotelului a anunțat că îl va face.

Urmăriți Impact.ro și pe
Elena Avramescu
Este redactor Impact.ro. Absolventă a Colegiului Naţional ”Mihai Eminescu” din Buzău, precum şi a Facultăţii de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion din Bucureşti, Elena Avramescu...