Adrian Sărbu a făcut câteva declarații în cadrul emisiunii Marius Tucă Show, fiind unul dintre puținele interviuri pe care le-a dat în decurusl anilor. Acesta a vorbit despre filosofia din spatele postului Aleph News, precum și despre finanțatorul stației, același cu care a pornit și Pro TV, acum 25 de ani în urmă.
„Finanțare a fost cea mai dificilă componentă a acestui proiect„, a spus Adrian Sârbu. Și, din fericire, am descoperit că prieteni și parteneri, printre care și Ronald Lauder, partenerul meu din CME. Când le-am povestit despre acest proiect, mi-au zis: ce vrei, bani?
Nu înțeleg ce mi-a spus Lauder: „Eu cred că tu poți să mergi pe apă, dar am dubii că o să poți să faci treaba asta”. Asta mi-a zis acum un an și jumătate. El e finanțatorul. Acest proiect nu s-a bucurat de fluxul de bani pe care l-am avut bani la Pro TV. Ne-au ajutat și oameni de mare respect din bănci, dar și alți prieteni și parteneri. Eu i-am zis lui Ronald: „Eu aș vrea să îți arăt că pot să merg pe aer”.
Se pare că Ronald Lauder a avut un rol vital în urmă cu 25 de ani, atunci când Adrian Sârbu a lansat Pro TV. La acel moment, Adrian Sârbu avea postul TV Canal 31, alături de Ion Țiriac. Canal 31 s-a transformat în Pro TV la data 1 decembrie 1995, după ce în companie intra partener Central European Media Enterprises, firmă unde Ronald Lauder era acționarul principal. Astfel că CME a finanțat Pro TV cel puțin la începuturi cu câteva zeci de milioane de dolari.
„Tot ce fac are o filozofie. Vorbind de Aleph, care m-a fascinat și care mă urmărește de 50 de ani, n-aș putea să spun că e mai puternic, că are o magie mai mare decât am văzut pentru prima dată o alba neagra.
Am venit cu un nou concept de televiziune și nu-l înțelege nimeni. Noi aspirăm să realizăm o comunitate care să rezoneze acestui univers numit Alpeh. Am ales omul smart la această televiziune. Proiectul nostru obiectiv este să creeăm o conștiințe de sine acestui public smart” a mai spus Adrian Sârbu, potrivit paginademedia.ro.