Ce spune Auchan după revolta declanșată de Marian Godină împotriva lor. „Casierii noștri vă ajută”

Beatrice Dumitru 05.03.2023, 18:28
Ce spune Auchan după revolta declanșată de Marian Godină împotriva lor. „Casierii noștri vă ajută”

Auchan a desființat casele de marcat, iar clienții trebuie să își scaneze singuri produsele achiziționate. Dacă unii apreciază această decizie pentru că se evită cozile, alții sunt total nemulțumiți, iar printre ei se află și polițistul Marian Godin, care a spus că va boicota magazinele Auchan. Reprezentanții hipermarketului au reacționat și i-au răspuns polițistului.

Revolta lui Marian Godină: „Clientul a devenit casier”

Polițistul Marian Godină a povestit pe rețelele de socializare că a mers la cumpărături la Auchan și a fost nevoit să-și scaneze singur cumpărăturile, după ce au desființate casele de marcat. „Nu știu ce s-a întâmplat cu acele doamne care lucrau la case, nu știu dacă au fost disponibilizate, dar sigur prin metoda asta magazinul face economie”, a spus Marian Godină.

Acesta a adăugat că nu vrea să fie casier gratuit pentru nimeni, nici pentru retailerul francez și nici chiar pentru el, iar decizia Auchan de a renunța la casele de marcat nu însemană progres sau că a avansat tehnologia, ci „doar s-a schimbat omul care scanează produsele, adică din casierița care avea un salariu să facă asta, a devenit casier clientul, fără să fie recompensat nici măcar cu o reducere”. Mai mult, Marian Godină a spus că nu își va mai face cumpărărturile la Auchan.

Ce spune Auchan după revolta declanșată de Marian Godină împotriva lor. „Casierii noștri vă ajută”
Auchan a renunțat la acsele de marcat.

Reacția Auchan

După această revoltă declanșată de Marian Godină, reprezentanții Auchan au reacționat și au precizat că în urma unui amplu proces de modernizare a liniei caselor de marcat, o parte dintre magazine oferă clienților o soluție eficientă prin care toate casele sunt deschise permanent, iar beneficiile principale sunt evitarea formării de cozi și reducerea timpului pentru achitarea produselor achiziționate.

Toți colegii noștri casieri sunt în continuare angajați și prezenți în magazin, disponibili să ofere suport în scanarea produselor. Odată cu implementarea noului sistem de case, meseria de casier evoluează de la activități de rutină tehnică către activități de relaționare, acompaniere și consiliere clienți. Astfel, colegii noștri din zona caselor rămân la dispoziția oricărui client care are nevoie de ajutorul lor și nicio persoană nu a fost disponibilizată”, a transmis Auchan.

Auchan și-a început activitatea în România în anul 2005. Retailerul francez are în portofoliu în țara noastră 33 de hipermarketuri Auchan, cinci supermarketuri şi o reţea de 134 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 125 în staţiile Petrom.

Urmăriți Impact.ro și pe
Beatrice Dumitru
Este redactor pe zona de Actualitate Impact.ro. Beatrice a absolvit Facultatea de Jurnalism și cursurile de prezentatori, redactori, reporteri și operatori tv în cadrul Academiei de Radio și...