Ce a pățit Andreea Marin în timpul călătoriei cu avionul. Neregulile cu care s-a confruntat, în vreme de pandemie, vedeta

Diana Radu 09.07.2020, 12:13
Ce a pățit Andreea Marin în timpul călătoriei cu avionul. Neregulile cu care s-a confruntat, în vreme de pandemie, vedeta

Andreea Marin și-a luat o pauză bine meritată după implicarea prin campanii umanitare în combaterea pandemiei și a plecat împreună cu iubitul său în vacanță. Cei doi au ales ca destinație Dubrovnik, Croația. Pe parcursul concediului, „Zâna” și-a ținut în permanență la curent fanii prin intermediul rețelelor de socializare.

Andreea Marin, despre peripețiile cu avionul

Fosta prezentatore TV a aterizat pe Otopeni în această dimineață. Vedeta s-a întors din vacanța din Croația în care a fost plecată cu Adrian Brâncoveanu și a ținut să împărtășească câteva impresii cu fanii săi pe pagina sa de Facebook.

Andreea Marin s-a arătat revoltată de companiile aeriene Lufthansa și Austrian Airlines cu care a zburat în această vacanță, deoarece nu s-au respectat regulile de distanțare socială, drept pentru care a fost înghesuială. Însă, a avut și o experiență pozitivă cu compania Croația Airlines, care a păstarat distanța între pasageri, persinalul a purtat mască, iar pasagerilor le-a fost oferit dezinfenctant și măști gratis.

andreea marin, avion, experienta
Andreea Marin, despre peripețiile cu avionul. Sursă foto: Facebook

„Că tot v-am promis informații despre vacanță: atât la dus, cât și la întors, compania aeriană cu o conduită exemplară a fost doar cea croată, Croația Airlines, păstrând distanța între locurile pasagerilor în avion, masca, mănușile purtate de către personal, dezinfectant și măști oferite gratuit, serviciile, bunul simt și grija fără de nevoile călătorilor, fără reproș. În rest, atât Lufthansa, cât și Austrian Airlines, acceptau înghesuiala de dragul cât mai multor bilete vândute, nici gând de respectarea „distanței sociale” de care tot vorbim”, a scris Andreea Marin pe pagina sa de Facebook.

De asemenea, vedeta a mai precizat că pe aeroportul Otopeni nu a zărit dezinfectantul cu care se obișnuise a fi la discreție pe celelalte aeroporturi prin care a trecut. În plus, Andreea a mai spus că spre deosebire de țara noastră, în Croația personalul de la restaurante purta fără excepție mască, indiferent de cât de cald era afară.

„În Croația, la orice restaurant în aer liber sau la plajă, chiar dacă era foarte cald, personalul purta fără excepție mască și mănuși, dezinfectarea scaunelor, meselor, șezlongurilor se făcea de câte ori se schimba clientul, măștile la nevoie și dezinfectantii se ofereau gratuit, atenția la detalii, de invidiat. Și se văd rezultatele : pe întreaga pandemie, cazurile în Croația în număr de 10 ori mai redus decât în România”, a mai spus Andreea Marin.

Urmăriți Impact.ro și pe