Cabral se reprofilează și își face o nouă emisiune. Schimbare totală față de Ce spun românii

Rădulescu Valentin 20.07.2020, 15:16
Cabral se reprofilează și își face o nouă emisiune. Schimbare totală față de Ce spun românii

Prezentatorul emisiunii de pe Pro TV ”Ce spun românii”, își face acum o nouă emisiune interesantă care să îi atragă pe spectatori. Noua emisiune prezentată de Cabral abordează alte teme și este total schimbată. Cum se va difuza aceasta?

Cabral își face o nouă emisiune!

Platforma drepullabanking.ro, anunță că realizatorul ”Ce spun românii”, va prezenta o nouă emisiune pe nume „La Taclale și Parale”, care va fi lansată pe data de 25 iulie, de la ora 11:00. Formatul acesteia este un tip show-concurs, de cunoștințe generale pe temele legate de bani, iar în primul sezon vor fi cinci emisiuni, difuzate săptămânal pe Facebook sau pe dreptullabanking.ro.

Emisiunile însă vor fi făcute de acasă, pe platforma Zoom, acolo unde Cabral va avea parte și de un invitat special, alături de care va dezbate subiecte relevante și utile din piața financiar-bancară. Amintim și că la fiecare emisiune se va acorda un premiu tip voucher de la eMAG, în valoare de 500 de lei, se arată potrivit paginademedia.ro.

Cabral se reprofilează și își face o nouă emisiune. Schimbare totală față de Ce spun românii
Cabral se reprofilează și își face o nouă emisiune. Schimbare totală față de Ce spun românii

Cum se vor înscrie concurenții?

Cei interesați de această emisiune și vor să participe trebuie să se înscrie pe site. În fiecare săptămână se face o extragere electronică pentru concursul din data respectivă, iar participanții vor fi anunțați în număr de câte 10 pe ediție. Amintim că #Dreptul la Banking este o campanie generică, derulată de băncile din România prin Agenția Română a Băncilor.

Prima parte a campaniei a fost #pe încredere, acolo unde cinci influenceri s-au alăturat acesteia, participând la un joc. Toți influencerii au primit provocarea ”Poți să-ți cumperi ceva pe încredere?”, iar aceștia încercau să cumpere ceva doar cu promisiunea că vor plăti în cinci zile de la achiziționarea produsului. Din această campanie au făcut parte și : Dorian Popa, Ana Morodan, Coțofană, Skizzo Skillz și Alex Bogdan.