Bebe Cotimanis, schimbare majoră! La ce post a ajuns să lucreze, după ce timp 25 de ani a fost vocea legendară de la PRO TV

Ana Anitoiu / 17.09.2020, 20:12
Bebe Cotimanis, schimbare majoră! La ce post a ajuns să lucreze, după ce timp 25 de ani a fost vocea legendară de la PRO TV

Bebe Cotimanis a făcut o schimbare majoră. Va începe să lucreze la un alt post de televiziune, după ce, timp de 25 de ani, a fost vocea legendară a PRO TV.

Bebe Cotimanis, schimbare după 25 de ani la PRO TV

Vocea lui Bebe Cotimanis a dispărut de câteva luni de pe PRO TV. În locul lui, s-a auzit, printre alte voci, și cea a omului de radio George Vintilă.

Pentru Bebe Cotimanis, au fost 25 de ani în echipa PRO TV. El a fost vocea promourilor acestui post de televiziune.

În plus, Bebe Cotimanis a făcut parte în trecut, din juriul „Românii au talent”. Printre altele, Bebe Cotimanis joacă în serialul „Vlad”, ce se difuzează pe Pro TV.

Bebe Cotimanis a dispărut, însă, de luni bune de pe Pro TV. În locul său, s-a auzit, printre alții George Vintilă, om de radio.

Bebe Cotimanis, schimbare majoră! La ce post a ajuns să lucreze, după ce timp 25 de ani a fost vocea legendară de la PRO TV

La ce post de televiziune va lucra Bebe Cotimanis

Bebe Cotimanis va trece de la PRO TV la televiziunea Prima TV, începând cu data de 5 octombrie. Însă, el nu va lucra numai pentru acest post.

Totodată, el se va auzi la televiziunile sportive ale grupului Clever Media – Look Plus, Look Sport, Look Sport 2, Look Sport 3 și Look 4K.

Recent, televiziunea Prima TV s-a alăturat oficial grupului Clever Media, deținut de omul de afaceri Adrian Tomșa.

Clever Media a preluat oficial Prima TV, iar televiziunea va suferi câteva schimbări, inclusiv trecerea la HD, după cum a explica Adrian Tomșa în fața membrilor CNA.

„După cum știti tranzacția de preluare este una destul de complexă, având în vedere starea de reorganizare judiciară a companiei care deține postul. Peste toate s-a suprapus și starea de pandemie. Rațiunea pentru care am luat decizia acestei achiziții a fost de business, oarecum naturală pentru grupul media pe care vrem să-l construim.

Avem nevoie de o stație generalistă. Prima TV a fost unul dintre pionierii din piața media românească. Nu are un brand erodat, are notorietate și asta a contat mult. Postul nu a beneficiat de bugete de dezvoltare. Sunt multe de construit în zona tehnică și de conținut. Suntem pregătiți să rezolvăm aceste probleme de care suntem conștienți.

Nu vrem să modificăm poziționarea postului, de post generalist. Vom încerca să aducem, în schimb, o componentă de sport. Vom încerca să ne adaptăm schimbărilor și să abordăm noi paradigme, prin transformarea televiziunii într-un hub digital”, a spus Adrian Tomșa, potrivit paginademedia.ro.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI