Arad: Centre noi de vaccinare pentru vârstnici și cronici

Elena Avramescu 25.01.2021, 16:29

Centre noi de vaccinare pentru vârstnici și cronici. Au fost multe discuții în ultimul timp legate de numărul redus al centrelor de vaccinare organizate la nivel de județe.  Sta după ce tot mai multe persoane și-au exprimat dorința de a se vaccina, însă locurile s-au epuizat rapid, ori se aflau la distanță mare de locațiile existente și nu și-au permis să se deplaseze.

Centre noi de vaccinare pentru vârstnici și cronici

De ceva vreme, autoritățile au menționat că se vor deschide noi centre odată ce companiile vor livra mai multe doze de vaccin. De la data de 8 februarie, Aradul o să primească trei noi fluxuri în trei noi centre de vaccinare. Se pare că unul dintre cele trei centre va fi rezervat cadrelor didactice care doresc să se vaccineze iar acest centru se află în curs de autorizare de către autoritățile sanitare ale județului, fiind situat în Aradul Nou, pe Calea Timișorii, nr. 39, la unul dintre centrele de zi pentru vârstnici aflate în subordinea Direcției de Asistență Socială.

Celelalte două centre vor fi operaționlizate în municipiu și vor deservi populația care se poate vaccina în etapa a II-a. Un flux va fi amenajat la Cinematograful Arta, de pe strada V. Alecsandri nr. 2, iar cel de-al doilea va fi operaționalizat în Sala de sport de pe Aleea Predeal, nr. 8A, din cartierul Aurel Vlaicu. Cele două se vor regăsi și în platformă, doar atunci când vor fi operaționalizate.

Centre noi de vaccinare
Centre noi de vaccinare

Am solicitat aceste date pentru că în curând vom începe vaccinarea cu echipe mobile de vaccinare sau prin solicitarea echipajelor de consultații la domiciliu ale serviciilor de ambulanțe, în măsura în care nu va fi afectată capacitatea operativă. Trebuie precizat că, pe lângă persoanele imobilizate sau nedeplasabile, vor fi vaccinați și membrii familiei, dacă locuiesc în aceeași gospodărie. Aceștia se vaccinează fără programare în platforma online, ei urmând a fi înregistrați în Registrul Electronic Național de Vaccinare, a spus dr. Horea Timiș, directorul Direcției de Sănătate Publică Arad pentru aradon.ro.

Urmăriți Impact.ro și pe
Elena Avramescu
Este redactor Impact.ro. Absolventă a Colegiului Naţional ”Mihai Eminescu” din Buzău, precum şi a Facultăţii de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion din Bucureşti, Elena Avramescu...