Sezonul estival a început, iar litoralul românesc este luat cu asalt de turiști. Și pe lângă prețurile care au explodat, unii dintre aceștia se confruntă și cu lipsa de respect a patronilor sau proprietarilor de apartamente. Este cazul unei cliente care a avut parte de o replică halucinantă din partea celui de la care închiriase un apartament.
Pe unul dintre forumurile de pe Facebook destinate litoralului românesc, o turistă și-a împărtășit experiența neplăcută pe care a avut-o cu proprietarul apartamentului pe care îl închiriase în stațiunea Mamaia pentru petrecerea concediului.
Aceasta a povestit că proprietarul apartamentului i-a anulat rezervarea cu câteva zile înainte de începerea sejurului pe motiv că a întrebat de niște ustensile de bucătărie. Mai mult, i-a dat o replică lipsită de respect și i-a oferit numărul și numele chiriașilor actuali, ca să îi întreb pe ei, nu pe el, dacă dorește informații.
”Eu am sunat-o pe doamna respectivă, crezând că este cel cu care discutam pe booking și doamna habar nu avea despre ce e vorba, pentru că era clientă. Mi se pare incredibil așa ceva”, a specificat utilizatoarea respectivă.
”N-ați dori să vă fac și cafeaua dimineață?”, a replicat acesta după ce femeia întrebase dacă în apartament găsește fier de călcat, veselă sau aparat de cafea.
Sezonul estival din 2022 a fost cel mai slab din ultimii 30 de ani de pe litoralul românesc, deoarece oamenii aleg să-și petreacă vacanțele în Grecia, Bulgaria sau Turcia. Staţiunile bulgare preferate de români sunt Albena şi Nisipurile de Aur, fiind atraşi de multitudinea de hoteluri ce au în comun opţiunea de all inclusive și de raportul calitate-preţ
Turiştii români care aleg Grecia preferă Thassos, Halkidiki şi Paralia Katerini. Românii au lăsat pe vacanţe în străinătate, în anul 2022, peste șapte miliarde de euro, cât în cei doi ani de pandemie la un loc, conform datelor Băncii Naţionale a României.